شناسه خبر : 4346

مهلت ارائه ایده در اولین رویداد سراسری هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت تمدید شد

مهلت ارائه ایده در اولین رویداد سراسری هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت تمدید شد

مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان گفت: مهلت ارائه ایده در اولین رویداد سراسری هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت تمدید شده و علاقمندان تا ۲۶ دی ماه جاری برای شرکت در این رویداد فرصت دارند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، علی اکبری با بیان این که علاقمندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت رویداد به آدرس SHAREIDEA.IHIO.GOV.IR مراجعه کنند، افزود: رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت ، بستری برای ظهور ایده های نو و حمایت از نوآوران در این عرصه است.

وی اظهار داشت: پوشش بیمه ای، قوانین و مقررات و فرآیندها، نظارت بر خدمات بیمه سلامت، آموزش، پیشگیری و ارتقای سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه گذاری و کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت از محورهای رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت است.

اکبری بیان داشت: اساتید و دانشجویان، پزشکان و متخصصان، کارکنان بیمه سلامت، مراکز تشخیصی درمانی، کارکنان دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بیمه شدگان بیمه سلامت ایران از مخاطبان این رویداد هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان با بیان این که ایده ها مورد ارزیابی قرار می گیرند، خاطر نشان کرد: ایده های خلاق جمع آوری و در سطح کلان با هدف ارائه بهترین خدمات به بیمه شدگان بیمه سلامت اجرا می شود.

بر اساس آخرین آمار یک میلیون و 270 هزار نفر در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت استان گیلان هستند.

 


 

ارسال نظر