شناسه خبر : 4291

سازمان بیمه سلامت در رویکرد جدید خود از دیدگاه‌های نخبگان بهره مند می شود

سازمان بیمه سلامت در رویکرد جدید خود از دیدگاه‌های نخبگان بهره مند می شود

دبیر اجرایی نخستین رویداد هم اندیشی بیمه سلامت بیان گفت: نخستین رویداد هم اندیشی درعرصه بیمه سلامت بیانگر رویکرد جدید سازمان بیمه سلامت ایران در بهره‌مندی ازدیدگاه‌های ارزنده نخبگان، اندیشمندان ومحققان در نیل به بهترین نتایج برای ایجاد رضایتمندی در مخاطبان و مقدمه ای برای اقدامات استارتاپی بعدی این سازمان است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس ، محمد هاشمی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ،  با بیان اینکه بیمه یک کالای اجتماعی است و طبیعتا می‌باید به نفع اجتماع هم تغییر کند اظهار داشت: هر نهاد و ارگانی که بتواند در ایجاد تاثیر اجتماعی خوب نقش مطلوب ایفا کند حتما مورد اقبال و استقبال جامعه قرار می گیرد و به پشتوانه حمایت‌های عمومی در تبلور سیاست هایش موفق تر عمل می کند.

وی افزود: مردم  همواره خواهان مواجه با بهترین های هر موضوعی هستند و طبیعتا هر سازمان و ارگانی باید شرایط کنونی خود را به روز رسانده و متحول کند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت عنوان داشت: همه  ایده های نو و اختراعات از برق گرفته تا تلفن، اینترنت و حتی سامانه انتقال وجه  برای رفع یک نیاز یا یک مشکل به وجود آمده اند و  رویداد هم اندیشی بیمه سلامت نیز به دنبال  همین اصل است.

هاشمی ضمن تاکید بر  اینکه نخستین رویداد هم اندیشی درعرصه سلامت فرصتی برای تبادل دانش میان ارائه دهندگان، گیرندگان و سیاستگذاران خدمت و اهداء تجربه های تازه به ذینفعان است گفت:  به منظور شناسایی مشکلات بیمه سلامت از جمله، ارائه راهکارهای نوین به منظوراستفاده بهینه از منابع، ارتقاء کیفیت در خدمات رسانی و کاهش هزینه‌های القائی است تا در نهایت رضایتمندی جامعه هدف را پدید آورد.

دبیر اجرایی نخستین رویداد هم اندیشی بیمه سلامت بیان کرد:این رویداد به دنبال فراهم ساختن بستری مناسب برای استفاده از دیدگاه‌ها و نظرات اندیشمندان و صاحبان فکر که نتیجه آن ایده‌های نو و خلاق است که ضمن ایجاد انگیزه برای وارد شدن سازمان بیمه سلامت به یک استارتاپ بیمه ای امید واری را برای بهره مندی از افکار جدید در پیشبرد اهداف سازمان بیمه سلامت بیشتر می کند.

وی گفت: رویداد هم اندیشی بیمه سلامت به واقع فرصتی برای فرهنگ سازی در بهره مندی از افکار عمومی در خصوص موضوعاتی مثل پوشش بیمه ای، قوانین، مقررات و فرآیندها، نظارت بر خدمات بیمه سلامت، آموزش، پیشگیری و ارتقای سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه انسانی و کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت است که می خواهیم آنها را به فرهنگ مردمی وارد کنیم.

این مقام مسئول در سازمان بیمه سلامت ادامه داد: مقصود ما از برگزاری رویداد هم اندیشی بیمه سلامت هیچگاه اقدامی صرفا  تبلیغاتی نبوده و نیست و حتما نکات گردآوری شده مثبت و موثر را در سیاستگذاری خود اعمال  می کنیم.

هاشمی گفت: به همین منظور و برای رسیدن به پاسخ های کاربردی، فرآیندهای یک مسابقه طراحی شده، تا مسیر حرکت رقابت کنندگان به سمت پاسخی مطلوبی فراهم شود. 

وی بیان کرد: با برگزاری این رویداد، ابتدا مشکلات موجود در عرصه خدمات بیمه سلامت از واحدهای تخصصی شناسایی و احصاء می‌شود تا با همفکری نخبگان و متخصصان حوزه به مسئله یا مسئله‌های شفاف و قابل اندازه گیری و ارزیابی تبدیل گردد و تلاش‌ها بر این است که با مهیا کردن ابزارهای مناسب و بهبود هر روزه عملکرد و فرآیند ها، پاسخ مناسبی برای بیمه شدگان بوجود آید.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت در پایان خاطر نشان کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت به آدرسwww.shareidea.ihio.gov.ir ضمن آشنایی بهتر با محورهای رویداد و ارزیابی دقیق 20 مسئله بیان شده،  تا 25 دی ماه سال جاری به ارائه راهکارهای پیشنهادی خود بپردازند.

 


 

ارسال نظر