شناسه خبر : 4209

چشم‌انداز‌های اقتصاد و بیمه در سال ۲۰۲۰

 چشم‌انداز‌های اقتصاد و بیمه در سال 2020

انتشار هشت عنوان مهم خبری همراه با تحلیل‌های آن در شصت‌و‌سومین شماره تازه‌های بیمه ایران و جهان دیده می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین ، چشم‌انداز اقتصاد و بیمه در سال 2020 حاوی اطلاعات مهمی است که توسط دبیر اجرایی این نشریه بازگردان و ارایه شده است. در این مطلب دورنمای آینده بیمه‌گران براساس رشد اقتصادی و حق‌بیمه تا سال 2020، تغییر قوانین، میزان ریسک و نوسانات در اقتصاد کلان دیده می‌شود.

در این شماره پیش‌بینی تبدیل شدن شرکت آمازون به یک بستر دیجیتال برای بازار بیمه عمومی اروپا طی 5 سال آتی مطرح شده است که می‌تواند یک تهدید جدی برای صنعت بیمه تلقی شود. نتایج یک پیمایش نشان می‌دهد که هر ده نفر پاسخ‌دهنده انتظار دارند در صورتی که این غول فروش اینترنتی، وارد بازار اروپا شود، چرخه ارزش بیمه را متحول نماید.

مزایای زنجیره بلوکی برای حرفه‌ای‌های ریسک و بیمه را در شرایطی که صنعت بیمه در آغاز استقبال از بزرگترین فن‌آوری این زنجیره بلوکی است می‌خوانیم.

این مطلب تأکید دارد که از نظر مدیران اجرایی خدمات خرد مالی جهان، زنجیره بلوکی مهم‌ترین پیشرفت فن‌آوری از زمان ظهور اینترنت معرفی شده است.

در این شماره وضعیت صندوق‌های بازنشستگی به عنوان بزرگترین دارندگان دارایی‌های جهان گزارش شده‌است که مطلبی خواندنی است. همچنین در بررسی وضعیت آب و هوایی و تغییرات آن این احتمال مطرح شده است که این موضوع چگونه می‌تواند تهدیدی برای غیر بیمه‌پذیرشدن جهان باشد.

ارزیابی انجمن بین‌المللی ناظران بیمه پیرامون چارچوب ریسک‌های سیستمیک از جمله موارد دیگری است که در این شماره دیده می‌شود.

 

ارسال نظر