شناسه خبر : 4158

بیمه سلامت ۵۸۰ میلیارد ریال از مطالبات موسسه های درمانی دولتی و خصوصی کهگیلویه و بویراحمد را پرداخت کرد

بیمه سلامت  580 میلیارد ریال از مطالبات موسسه های درمانی دولتی و خصوصی  کهگیلویه و بویراحمد را پرداخت کرد

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۸۰ میلیارد ریال از مطالبات امسال موسسه های درمانی دولتی و خصوصی در این استان به طور کامل پرداخت شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، سید یدالله حسینی اظهار داشت: این مبلغ مطالبات مراکز درمانی دولتی، دانشگاهی و خصوصی سطح 2 و 3 در استان بوده که پرداخت شد.

وی افزود:260 میلیارد ریال از مطالبات پزشکان خانواده و خانه‌های بهداشت روستایی استان تا پایان آبان ماه امسال نیز پرداخت شده است.

حسینی میزان بدهی معوقه و مطالبات موسسه های درمانی دولتی و خصوصی استان مربوط به سال 96 را 360 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تلاش می‌شود این مبلغ تا پایان امسال پرداخت و تسویه شود.

وی بیان کرد: 63 مرکز بهداشت،120 پزشک، 95 ماما، 11دندانپزشکی و 35 مرکز آزمایشگاهی در این استان طرف قرارداد بیمه سلامت هستند.

حسینی افزود: سهم استان از بودجه بیمه سلامت در سال 96 ،یک هزار و 500 میلیارد ریال بود و در سال جاری این اعتبار به یک هزار میلیارد ریال کاهش یافت.

وی بیان کرد: 344 هزار نفر از جمعیت روستایی و شهر های زیر 20 هزار نفر این استان زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

حسینی عنوان کرد: 385 موسسه و 63 مرکز درمانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد با بیمه سلامت طرف قرارداد هستند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:840 بیمار خاص شامل ام اس، تالاسمی، هموفیلی، دیالیز و پیوند کلیه در این استان زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

 

 

 


 

ارسال نظر