شناسه خبر : 4134

مشاور وزیر کشور:

۹۵ هزار رزمنده معسرتحت پوشش خدمات بیمه ایثارگری قرار گرفتند

 95 هزار رزمنده معسرتحت پوشش خدمات بیمه ایثارگری قرار گرفتند

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور با بیان اینکه تاکنون ۹۵ هزار رزمنده معسر ( در سختی و تنگنا ) تحت پوشش خدمات ایثارگری قرار گرفته‌اند، گفت: ۱۸ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس نیز در نوبت هستند تا تحت پوشش خدمات بیمه ایثارگری قرار گیرند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا یاوند عباسی روز دوشنبه در جلسه نشست مشترک ائمه جمعه، اعضای شورای اداری و مشاورین امور ایثارگران شهرستان ری که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون 85 هزار نفر از رزمندگان معسر و ایثارگر دوران دفاع مقدس تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند و از خدمات آن بهره مند می شوند.

مشاور امور ایثارگران وزیر و مسئول هماهنگی ایثارگران وزارت کشور افزود: قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، ضعف‌ها و کاستی‌هایی دارد که باید برداشته شود.

وی ادامه داد: اجرای قوانین و مقررات و روان سازی آن بهترین راهکار خدمات رسانی به ایثارگران و تکریم آنها است.

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشوراظهار داشت: تفاوت‌های بسیاری بین خدمات دریافتی ایثارگران شاغل در دستگاه های دولتی و خارج از این نهادها وجود داد که باید به صورت جدی پیگیری و رفع شود.

 

 

 

 


 

  • عزیزالله کریمدادی

    نظربه اینکه چندسال است که دنبال پرونده ایثارگری باسابقه بیش ازبیست وچهارماه که ازسپاه ثارالله به تهران فرستاده شده است هیچ گونه خدماتی برایم درنظرگرفته نشده است چکارکنم

  • حسین

    بنده از جهاد نتونستم مدرک بگیرم
    چهار ماه منطقه جنگی بودم یکسال
    پایگاه محل دوران جنگ فعال بودم
    یکسال داوطلب بسیجی در منطقه
    عملیاتی بودم که فعلا نه ماه اون ثابت شده است سپاه هیچگونه خدماتی به من ارائه نکرده الان هم بیکارم هم بیمارم و هیچ دادرسی هم ندارم با فروش اثاثیه منزل امورات میگذرونم

  • علی

    کدوم بیمه چرا بینه رزمندگان ایثارگران جانبازان فرق میزارید

  • علی محمدخزائی

    باسلام وتحیت وتوفیقات الهی .بنه ازتمام دست اندرکارنی که برای رزمندگان وجانبازان معسردرخصوص افزایش حقوق وبیمه زحمت میکشند کمال تشکردارم اجرشم باسیدشهدا(ع)

  • کامران

    سلام یک ماه پیش ثبت نام بیمه تکمیلی کردم قرار شد بزودی تماس بگیرن پس چی شد

ارسال نظر