شناسه خبر : 4122

پرداخت بیش از یک میلیارد ریال خسارت به مشترکان برق کردستان

پرداخت  بیش از یک میلیارد ریال خسارت به مشترکان برق کردستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال خسارت ناشی از اتصالات و جریان برق به مشترکان خانگی و تجاری استان پرداخت شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، هیوا لهونیان اظهار داشت: این مقدار خسارت در قالب 180 پرونده به مشترکان برق در استان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه 95 پرونده دیگر نیز در دست پرداخت است، افزود: پس از تامین بودجه این پرونده ها، 870 میلیون ریال خسارت به مشترکان پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان از تشکیل 300 پرونده دیگر مربوط به خسارت ناشی از قطع و اتصال شبکه برق نیز خبر داد و یادآور شد: پرداخت خسارت ها بر اساس نظر کارشناسی، کارشناسان بیمه دی است.

وی اضافه کرد: در صورت ایجاد خسارت مالی و جانی به مشترکان بر اثر جریان برق الکتریکی و مواردی که در داخل ساختمان منجر به آتش سوزی و نقص عضو می شود، شرکت برق خود پیش قدم شده و به مشترکان در جبران بخشی از خسارت ناشی از این اتفاقات از طریق شرکت بیمه گر، کمک می کند.

لهونیان گفت: در صورت بروز حادثه اعم از خسارات مالی (غیر از وسایل لوکس مانند لپ تاپ، موبایل، تب لت، شارژر و لامپ) آتش سوزی و نقص عضو، چنانچه مشترکان خانگی و تجاری دارای برق مجاز و مورد تایید این شرکت باشند و حادثه در ملک مسکونی و تجاری صورت گرفته باشد می توانند با ورود به سامانه بیمه حوادث ناشی از برق، نسبت به ثبت نام و دریافت خسارت اقدام کنند.

وی تاکید کرد: خسارت وارده تا سقف معین شده در اسرع وقت به مشترکان از طریق شرکت بیمه گر دی پرداخت می شود.

 


 

 

ارسال نظر