شناسه خبر : 4056

مدیرعامل بیمه ایران :

پس از وقوع حوادث غیرمترقبه بیمه‌گران باید به جبران خسارت بپردازند

پس از وقوع حوادث غیرمترقبه بیمه‌گران باید به جبران خسارت بپردازند

محسن پورکیانی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه ما تلاش داریم با استفاده از ظرفیت های جدید، نگرش عمومی جامعه را نسبت به جبران خسارت عوض کنیم، گفت: در کشورهای توسعه یافته پس از وقوع حوادث غیرمترقبه این بیمه‌گران هستند که به جبران خسارت می‌پردازند و دولت‌ها صرفاً در امر امداد و نجات ورود می‌کنند، اما در کشور ما، شهروندان از صفر تا صد این امر را از دولت انتظار دارند که درست نیست.

به گزارش چابک آنلاین ، محسن پورکیانی در برنامه گفتگوی خبری سیمای خلیج فارس، با اشاره به تجربه‌های اخیر پس از زلزله در کشورمان به ویژه زلزله کرمانشاه، گفت: پس از زلزله کرمانشاه فارغ از سرعت عمل مثال‌زدنی بیمه ایران در جبران خسارات، این بیمه‌گذاران ما بودند که آلام شان کمتر شد و طبعاً کسانی که فاقد بیمه بودند عملا بر دردشان افزود شد.

 مدیرعامل بیمه ایران در پاسخ به سوالی درباره تنوع و تکثر شرکت‌های بیمه گفت: بیمه ایران از هر رقابتی در زمینه بیمه گری استقبال می‌کند و معتقدیم که این رقابت به بالندگی صنعت بیمه منجر می‌شود.
 محسن پورکیانی در پاسخ به سوالی درباره تاثیر تحریم‌ها بر صنعت بیمه گفت: تلاش داریم تا علیرغم تحریم‌های ظالمانه همچنان صنعت بیمه کشور را در ابعاد کلان و بین المللی‌اش حفظ نماییم و در این امر با اتکا به پشتوانه عظیم شرکت، در کنار دولت و مردم ایستاده‌ایم.
 وی تصریح کرد: گرچه تحریم‌ها سبد زندگی مردم را کوچکتر کرده اما تلاش می‌کنیم با حفظ خصیصه تجاری و بنگاه‌داری شرکت بیمه ایران، به شهروندان در جهت خرید بیمه‌نامه‌ها کمک کنیم.

 

 

ارسال نظر