شناسه خبر : 4048

سازمان تاکسیرانی قزوین با اداره کل تامین اجتماعی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد

سازمان تاکسیرانی قزوین با اداره کل تامین اجتماعی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد

سازمان تاکسیرانی قزوین برای دسترسی به سایت استعلام وضعیت بیمه تاکسیرانان با اداره کل تامین اجتماعی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از صدا وسیما ، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این سازمان و تامین اجتماعی گفت: بر اساس این تفاهم نامه از این پس سازمان تاکسیرانی می‌تواند بدون نیاز به انجام مکاتبه، به صورت آنلاین با سامانه بیمه تامین اجتماعی ارتباط برقرار و اطلاعات لازم درباره وضعیت بیمه افراد تحت پوشش خود و همچنین اعضای واجد شرایط بیمه را استخراج کند.

اسماعیل عرشیان افزود: همچنین بر اساس این تفاهم نامه سازمان تاکسیرانی می‌تواند با دسترسی به سامانه بیمه تاکسیرانان و وانت داران، رانندگان دوشغله و بازنشسته را که از بیمه نهاد دیگری استفاده می‌کنند، شناسایی کند.
وی در ادامه افزود: طبق این تفاهم نامه سازمان تاکسیرانی اطلاعات افراد تحت پوشش خود را به طور ماهیانه و در قالب فایل الکترونیکی در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار خواهد داد و امکان بهره برداری به روز از این اطلاعات را برای سازمان تامین اجتماعی فراهم می‌شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در حال حاضر هزار و ۵۰۰ راننده تاکسی و ۲ هزار و ۳۰۰ رانندگاه وانت از حق بیمه استفاده می‌کنند.
ارسال نظر