شناسه خبر : 4029

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد :

افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات بیمه تکمیلی درمان

افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات بیمه تکمیلی درمان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تلاش مدیران و کارشناسان صندوق کاهش هزینه و تسهیل در امور بیمه‌ای و درمانی بازنشستگان با توجه به سن و شرایط خاص جسمانی است.

 به گزارش چابک آنلاین به نقل از موج ، جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نشست مدیران این صندوق با استاندار تهران با اشاره به امضای قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و افزایش ۳۰ درصدی اعتبار این خدمت گفت: این صندوق همانطور که پیش از این اعلام شده بود، آمادگی دارد در صورت تخصیص زمین مناسب نسبت به ساخت یکی از مدرن‌ترین و کاربردی‌ترین دهکده‌های سلامت کشور در استان تهران اقدام کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با مهم دانستن بیمه درمان بازنشستگان اظهار کرد: تلاش مدیران و کارشناسان صندوق کاهش هزینه و تسهیل در امور بیمه‌ای و درمانی بازنشستگان با توجه به سن و شرایط خاص جسمانی است.

وی تصریح کرد: در قرارداد جدید بیمه تکمیلی تلاش شده تا در کنار بعد کمی و با توجه به احصا نظرات کانون‌های بازنشستگی در استان‌ها مختلف، بعد کیفی و خدمات الکترونیک و حذف بروکراسی اداری گذشته را در دستور کار قرار دهد.

تقی زاده ادامه داد: بنابراین، علاوه بر افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات بیمه تکمیلی درمان، برنامه‌های جدیدی با شرکت بیمه گر در نظر گرفته شده است تا بازنشستگان از خدمات درمانی بهینه استفاده کنند.

 


 

ارسال نظر