شناسه خبر : 4011

عدم پرداخت حق بیمه درمان ایثارگران به یک دغدغه تبدیل شده است

عدم پرداخت حق بیمه درمان ایثارگران به یک دغدغه تبدیل شده است

جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد با ابراز گلایه از بیمه دی می‌گویند: بعد از گذشت ۶ ماه از تحویل سند هنوز حق بیمه درمان‌مان پرداخت نشده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم ، جامعه ایثارگری که روزی برای دفاع از میهن و انقلاب اسلامی جان عزیزترین عضو خانواده و یا عضوی از بدنشان را هدیه کردند این روزها نیز باید دغدغه پرداخت حق بیمه تکمیلی درمان خود را داشته باشند.

تامین مسکن برای ایثارگران، پرداخت هزینه‌های بهداشتی و درمانی، خدمات رفاهی و معیشتی، اشتغال و کار آفرینی از خدماتی بوده که طبق قانون و با همکاری دستگاه‌های اجرایی به جامعه ایثارگری ارائه می‌شود.

از اینکه برخی از فرزندان شهدا و جانبازان در این استان در به در دنبال شغل هستند بگذریم زیرا این روزها عدم پرداخت حق بیمه درمان این جامعه مظلوم به یک دغدغه تبدیل شده است.

یکی از اعضای جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد با ابراز گلایه از بیمه دی گفت: در گذشته بنیاد شهید و امور جانبازان با بیمه ایران قرارداد داشت که در این زمینه مشکلی نداشتیم و در کمترین زمان ممکن حق بیمه پرداختی واریز می‌شد ولی بعد از لغو قرارداد با بیمه ایران مشکلات ما آغاز شده است.

10 میلیارد ریال نیاز داریم

مدیر بیمه دی شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد با تایید این موضوع گفت: دلیل تاخیر 6 ماهه در پرداخت حق بیمه جامعه ایثارگری استان نبود اعتبار بوده و این مسئله کشوری است و ربطی به استان ندارد.

ایمان مصطفی پور با تشریح اقدامات انجام شده برای رفع مشکل افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌گوید دولت پولی به ما نداده که بتوانیم در اختیار بیمه دی قرار دهیم و همگی منتظر تصمیم دولت هستیم.

وی با بیان اینکه 10 میلیارد ریال برای پرداخت حق بیمه جامعه ایثارگری استان نیاز داریم، تصریح کرد: در استان مشکلی نداریم زیرا با 90 درصد مراکز درمانی قرارداد داریم که با مراجعه فرد به صورت مجانی خدمات لازم انجام می‌شود و حق بیمه پرداخت نشده مربوط به درمان در سایر استان‌ها است.

 


 

ارسال نظر