شناسه خبر : 3872

در شش ماهه نخست سال ؛

صدور حق بیمه دی ۲۸ درصد نسبت به پارسال رشد داشت

صدور حق بیمه دی 28 درصد نسبت به پارسال رشد داشت

براساس آنچه که در سامانه کدال منتشر شده است، شرکت بیمه دی در دوره شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۷ (حسابرسی شده) به ازای هر سهم ۱۰۰ ریال سود محقق کرده است که نسبت به گزارش شش ماهه حسابرسی نشده چهار درصد کاهش داشته است.

چابک آنلاین : بیمه دی براساس عملکرد واقعی شش ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷ مبلغ ۲۵۰.۳۳۱ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است. صورت های مالی بیمه دی نشان می دهد که این شرکت در شش ماهه نخست سال، یک میلیون و ۸۲۳ هزار و ۴۹۹ میلیون ریال حق بیمه صادر کرده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن ۲۸ درصد رشد داشته است. درآمد حق بیمه این شرکت نیز در دوره مورد اشاره با رشدی ۳۱۲ درصدی به ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۹۵۶ میلیون ریال رسیده است.

به نقل از ایبنا؛ از سوی دیگر رقم خسارت های پرداختی بیمه دی نیز در شش ماهه نخست سال بالغ بر یک میلیون و ۲۹۲ هزار و ۴۵۳ میلیون ریال بوده که این رقم نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن ۷۵۸ درصد افزایش داشته است. صورت های مالی این شرکت نشان می دهند که در دوره مورد اشاره سود خالص بیمه دی با ۲ درصد رشد نسبت به سال قبل از آن ۲۴۶ هزار و ۲۹۰ میلیون ریال بوده است.

 

 

ارسال نظر