شناسه خبر : 3833

بیمه درمان مهمترین بخش در صنعت بیمه به شمار می‌‌آید

بیمه درمان مهمترین بخش در صنعت بیمه به شمار می‌‌آید

سیدمحمد علیپور در دومین گردهمایی سراسری هیات رئیسه شوراهای هماهنگی استان‌ها که با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت‌های بیمه برگزار شد، خواستار جدی گرفتن بحث بیمه درمان در صنعت بیمه شد.

چابک آنلاین: دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران تاکید کرد: باید نیروی انتظامی با مدیریت صحیح معابر و ایجاد انضباط ترافیکی از حجم خسارت‌های رشته بیمه شخص ثالث کم کند.

سیدمحمد علیپور یکی از راه‌های افزایش ضریب نفوذ صنعت بیمه را اعتمادسازی عنوان کرد تا از این طریق بتوان رشته‌های جدید بخصوص بیمه‌های عمر را نیز گسترش داد.

به نقل از فارس؛ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران تاکید کرد: حتی اگر یک شرکت کوچک در صنعت بیمه ضربه بخورد، به تمامی پیکره صنعت بیمه ضربه وارد خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با رونق اقتصادی در کشور شاهد رشد و توسعه صنعت بیمه در کشور باشیم.

علیپور هدف از برگزاری جلسات هماهنگی استانی را ارتباط دو سویه دست اندرکاران صنعت بیمه با مسئولان دانست و گفت: یکی از ویژگی های این نشست حضور نمایندگان صنعت بیمه از اقصی نقاط کشور است.

وی تصریح کرد: امروز شوراهای هماهنگی صنعت بیمه در استان‌ها که با پیگیری‌های استانداران و نمایندگان مجلس شکل گرفته اند و جلسات مستمری برای آسیب شناسی مشکلات و رفع آنها در سطح استان‌ها دارند.

علیپور تاکید کرد: برای نمونه شوراهای هماهنگی در استان کرمانشاه پس از وقوع زلزله در این استان هماهنگی‌های خوبی برای جبران خسارت ها داشتند.

در دومین گردهمایی هیات رئیسه شوراهای هماهنگی استان‌های سندیکای بیمه گران ایران که عصر 27 آذرماه در تهران برگزار شد، شرکت کنندگان در سه کمیته " تنظیم ارتباطات درون و برون صنعت بیمه در استان‌ها"، "فنی" و "ترویج فرهنگ بیمه، اعتمادسازی و پرهیز و از رقابت غیراصولی" به بحث و تبادل نظر پرداختند. هرساله سندیکای بیمه‌گران ایران جهت بحث و تبادل نظر و استفاده از تجربیات شوراهای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان‌ها، این گردهمایی را برگزار می‌کند.

 

ارسال نظر