شناسه خبر : 3827

انعقاد قرارداد با یک شرکت بیمه‌ای جدید خدمات درمانی ایثارگران را با مشکل مواجه کرده است

انعقاد قرارداد با یک شرکت بیمه‌ای جدید خدمات درمانی ایثارگران را با مشکل مواجه کرده است

لغو قرارداد یک بیمه خصوصی طی ماه‌های اخیر با بسیاری از بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و شرکت‌های تجهیزات پزشکی موجب سرگردانی جانبازان و خانواده‌های شهدا شده است.

چابک آنلاین: اوایل مهر ماه سال گذشته خبر انعقاد قرارداد بیمه درمانی تکمیلی برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با بیمه دی اعلام شد. تا پیش از انعقاد این قرار داد یک شرکت بیمه‌ای دیگر مسئولیت ارائه خدمات بیمه‌ای به خانواده شهدا و ایثارگران را بر عهده داشت تا اینکه با انجام مناقصه و تصمیم بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه روند ادامه خدمات بیمه‌ای و درمانی با برگزاری مناقصه به بیمه جدیدی واگذار شد و این شرکت در سابقه خود عملکرد قابل قبولی نداشته است.

بیمه دی از مهر ۹۶ که برنده این مناقصه شد، اقدام به عقد قرارداد با مراکز درمانی کرد اما تنها پس از گذشت چند ماه به دلیل عملکرد ضعیف بیمه دی بدهی‌های این شرکت بیمه‌ای به مراکز درمانی، شرکت‌های تجهیزات پزشکی و بیمارستان‌ها آغاز شد؛ به طوری‌که بسیاری از این مراکز قرارداد خود را با بیمه دی فسخ کردند و همین موضوع سرگردانی تعداد زیادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در پی داشته است. خانواده‌هایی که توقع داشتند پس از انعقاد قرارداد با یک شرکت بیمه‌ای جدید وضعیت ارایه خدمات درمانی به آنها با افزایش کیفیت مواجه شود، اکنون به شدت درگیر مشکلات درمانی شده‌اند و در برخی از شهرها شاهد قطع همکاری گروه‌های پزشکی با این سازمان بیمه‌گر هستیم./فارس

 

ارسال نظر