بیمه پاسارگاد بیش از ۱میلیارد و ۸۲۸ میلیون تومان خسارت ثالث جانی در یک حادثه رانندگی پرداخت کرد

بیمه پاسارگاد بیش از ۱میلیارد و ۸۲۸ میلیون تومان خسارت ثالث جانی در یک حادثه رانندگی پرداخت کرد

شرکت بیمه پاسارگاد در راستای تحقق امر مشتری مداری و پرداخت به موقع خسارت، مبلغ بیش از ۱میلیارد و ۸۲۸ میلیون تومان خسارت ثالث جانی در یک حادثه رانندگی پرداخت کرد.

چابک آنلاین: راننده یک دستگاه وانت پیکان با خرید بیمه نامه شخص ثالث به مبلغ (۴۸۵ هزار و ۵۰۰ تومان) به تعهد ۱ میلیارد و ۸۲۸ میلیون و ۷۷ هزار و ۳۰۰ تومانی برای مصدوم شدن ۱ نفر در اثر حادثه توسط بیمه پاسارگاد عمل نمود.

بر اساس گزارش های دریافتی، در اثر حادثه برخورد یک دستگاه وانت پیکان در خیابان کاشانی برخوار شهرستان دستجرد به علت عدم رعایت حق تقدم حین گردش به چپ با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد و راکب موتور سیکلت در اثر شدت آسیب وارده از ناحیه سر دچار شکستگی می شود.

مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل و در نهایت به علت شدت شکستگی، معالجات مثمر ثمر نبوده و با بررسی مستندات پزشکی زندگی نباتی وی تأیید شد.

به‌ دنبال وقوع این حادثه پرونده‌ای در شعبه اصفهان تشکیل و با رأی مراجع قضایی جمع صدمات مصدوم که مشمول تعدد دیات شده برابر با ۸۳/ ۷۹۲ نفر شتر تعیین شد.

گفتنی است پس از بررسی و تأیید خسارت مذکور توسط مدیرکل بیمه های اموال ، کمیته فنی بیمه های اموال و مسئولیت و مدیریت بیمه های اتومبیل مبلغ این خسارت توسط شعبه اصفهان به مصدوم حادثه پرداخت شد.

 

ارسال نظر