شناسه خبر : 3807

آیین تنفیذ حکم مدیرعامل جدید بیمه ملت برگزار شد

آیین تنفیذ حکم مدیرعامل جدید بیمه ملت برگزار شد

آیین تنفیذ حکم مدیرعامل شرکت بیمه ملت با حضور مدیرعامل هلدینگ بانک، بیمه و سهام صندوق بازنشستگی، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بیمه ملت برگزار شد.

چابک آنلاین: در ابتدای این مراسم محمود طهماسبی مدیر عامل هلدینگ بانک، بیمه و سهام صندوق بازنشستگی با اشاره به جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه و قدردانی از تلاش های صورت گرفته در این شرکت، خواستار تلاش مستمر و همدلی بیشتر میان مدیران و کارکنان در جهت نیل به اهداف عالیه بیمه ملت شد.

در ادامه، داود قاسم پور رئیس هیات مدیره بیمه ملت با بیان اینکه بیمه ملت به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در حوزه IT در کشور مطرح است، افزود: بر این اساس باید این سرآمدی را حفظ کرده و نسبت به ارتقاء جایگاه خود، تلاش بیشتری داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از شبکه فروش فعال بیمه ملت که در چند ماه گذشته با وجود سرپرست، از مسیر رشد باز نایستادند، از زحمات دکتر ابراهیم پور تقدیر و تشکر کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، علی صلاحی نژاد ضمن تشکر از اعتماد هیات مدیره برای انتخاب وی به عنوان مدیرعامل بیمه ملت اظهار داشت: فعالیت در صنعت بیمه در شرایط فعلی اقتصادی کشور و با وجود تحریم ها، نبود نقدینگی و همچنین ظهور تکنولوژی های جدید و تغییر سبک زندگی، کار بسیار پیچیده و مشکلی است.

وی با بیان اینکه دارایی اصلی نهادهای مالی و اقتصادی، منابع انسانی است، اضافه کرد: باید به توانایی و ظرفیت منابع انسانی، توجه ویژه ای داشته باشیم و خوشبختانه بدنه منابع انسانی بیمه ملت از این حیث، بسیار خوب و متخصص است و در این راستا، توسعه منابع انسانی در بخش ستادی و شبکه فروش در راس برنامه های شرکت خواهد بود.

مدیرعامل جدید بیمه ملت با اشاره به ضرورت حفظ و تقویت توانگری مالی شرکت تصریح کرد: اصلاح و بهبود وضعیت پرتفوی شرکت و همین طور افزایش سرمایه آن در آینده نزدیک در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه بر توسعه بیمه های زندگی و تفکیک حساب بیمه های زندگی و غیرزندگی و ارائه صورت های مالی شرکت مطابق با استانداردIFRS  در راستای افزایش شفافیت و پاسخگویی به سهامداران تاکید کرد و افزود: ساختار مدیریتی بیمه ملت نیاز به تقویت و به روزرسانی بر اساس برنامه های کوتاه مدت، بلند مدت و استراتژیک دارد و همه این اقدامات به منظور خلق ارزش برای سهامداران انجام می شود تا به سود قابل قبولی دست یابند.

صلاحی نژاد در پایان سخنانش از همه معاونین و مدیران خواست تا در راستای ارتقا و خلق ارزش افزوده برای بیمه ملت تمامی تلاش خود را به کار بگیرند.

در پایان این مراسم، قاسم پور رئیس هیات مدیره ضمن تودیع و قدردانی از زحمات علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل سابق، لوح تقدیری به رسم یادبود به وی اهدا کرد.

 

 

 

ارسال نظر