شناسه خبر : 3788

۲۲۰۰ میلیارد تومان حق‌بیمه رانندگان برون شهری ودرون شهری در انتظار تایید شورای نگهبان است

۲۲۰۰ میلیارد تومان حق‌بیمه رانندگان برون شهری ودرون شهری در انتظار تایید شورای نگهبان است

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: ۲۲۰۰ میلیارد تومان حق بیمه رانندگان درون شهری وبرون شهری توسط مجلس شواری اسلامی مصوب شد و در انتظار تایید شورای نگهبان است.

چابک آنلاین : مهدی جمالی نژاد در جمع خبرنگاران و در حاشیه همایش روز ملی حمل ونقل با بیان اینکه برنامه های زیادی در غالب بازآفرینی شهری و حمل ونقل عمومی و ارتقای آن داریم گفت: توجه ویژه و سیاست کلان وزارت کشور و سازمان شهرداری های، انسان محور کردن شهرها و پیاده رو کردن هسته مرکزی شهر است که خوشبختانه اقدامات خوبی در این عرصه آغاز کرده ایم.

معاون عمران توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در بخش دیگری از صبحت هایش به ناوگان تاکسیرانی اشاره کرده و گفت: خبر خوب این است ۲۲۰۰ میلیارد تومان حق بیمه رانندگان برون شهری ودرون شهری توسط مجلس شورای اسلامی مصوب شد که در انتظار تایید شورای نگهبان است .

وی اضافه کرد: در حوزه حمل ونقل ریلی ۱۰۷ هزار میلیارد ریال مجوز انتشار اوراق مشارکت برای حمل ونقل ریلی داریم وتمام تلاشمان براین است که شهرهایمان را تبدیل به شهرهای آرام سبز و شهرهایی که تعدد خوردوهای شهری در آن کم است کنیم و این موضوع عنایت ویژ ه ای از همشهریان و هم میهنان را می طلبد./ ایسنا

 

 

ارسال نظر