شناسه خبر : 3775

خدمات‌دهی بیمه برکت در مناطق محروم اردبیل

خدمات‌دهی بیمه برکت در مناطق محروم اردبیل

رییس بیمه برکت استان اردبیل گفت: خدمات بیمه ای از جمله بیمه تکمیل درمان از طریق این بیمه به اهالی ساکن در مناطق محروم روستایی این استان ارائه می شود.

چابک آنلاین : بهنام احمدی افزود: این بیمه وابسته به ستاد اجرایی و حمایتی امام راحل و بنیاد برکت کشور است و تاکنون 50 درصد از اهالی ساکن در این مناطق زیر پوشش قرار گرفته اند.

وی گفت: بیمه برکت همچنین بخشی از هزینه های مربوط به درمان زوج های نابارور مناطق عشایری و روستایی استان را تامین می کند.

رییس بیمه برکت استان اردبیل اظهار داشت: دارندگان بیمه های درمانی از قبیل تامین اجتماعی ، خدمات درمانی ، بیمه ایرانیان و سایر بیمه ها می توانند از خدمات بیمه تکمیل درمان بیمه برکت بر اساس سطح درآمد استفاده کنند.

هوشنگ دشتی ، معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز از اجرای طرح اشتغال مبتنی بر قرارداد و نیز ارائه تسهیلات بانکی به طرح های پشتیبان در این استان به عنوان دومین استان مجری پس از کرمانشاه خبر داد.

وی گفت: با اجرای این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار برای بخشی از بیکاران در بخش مشاغل خانگی و تامین مواد اولیه برای مجریان طرح های تولیدی ، مشکل فروش محصولات تولید کنندگان با بازاریابی ، حذف واسطه و فروش به قیمت واقعی آن برطرف می شود./ایرنا

 

 

ارسال نظر