شناسه خبر : 3720

رئیس هیئت مدیره شستا :

سازمان تامین اجتماعی پوشش بیمه ای ۴۲ میلیون نفر را بر عهده دارد

سازمان تامین اجتماعی پوشش بیمه ای  42 میلیون نفر را بر عهده دارد

رئیس هیئت مدیره شستا با بیان اینکه تامین اجتماعی پوشش ۴۲ میلیون نفر را بر عهده دارد، گفت: بار عمده بیمه ای بر عهده وزارت رفاه است.

چابک آنلاین : رئیس هیئت مدیره شستا با بیان اینکه تأمین اجتماعی نیز پوشش 42 میلیون نفر را بر عهده دارد، گفت: بیمه گری جدای از درمانگری است که متولی اصلی آن وزارت بهداشت است. اگر بیمه گری به‌درستی صورت گیرد، درمانگری آسان‌تر خواهد شد. وزارت بهداشت درمانگری گرانتری دارد و شاید نظامات تامین اجتماعی بتواند بار درمانگری را سبک تر کرده و با بیمه گری آرامش بیشتری به جامعه تزریق کند.

اکبر ترکان با اشاره به حمایت از 42 میلیون خانوار تحت پوشش تصریح کرد: یک سوم ظرفیت ما متوجه خدمات درمانی و دو سوم متوجه بیمه است. درمانگری ما باید جدای از بیمه گری معرفی شود. در دوران آقای ربیعی نیز شاهد بودم با چه مشقتی تلاش شد تا یک روز هم حق و حقوق افراد دیر پرداخت نشود.

وی افزود: هر ماه مرحوم نوربخش با مشقت تامین مالی انجام می‌داد و در چندسال اخیر یک روز هم حقوق مستمری بگیران معوق نشده است. کاری که مرحوم نوربخش انجام می‌داد تا آرامش جمعیت تحت پوشش به علت دیرکرد دریافت حقوق به هم نخورد را نمی‌توان فراموش کرد./ایسنا

 

 

 

ارسال نظر