شناسه خبر : 3718

صنعت بیمه با توجه خاص به بازار مسکن تجارت چند هزار میلیارد تومانی خواهد داشت

صنعت بیمه با توجه خاص به بازار مسکن تجارت چند هزار میلیارد تومانی خواهد داشت

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به وجود بیش از ۲۷ میلیون مسکن در کشور گفت: اگر فعالان صنعت بیمه اهمیت بازار مسکن را درک کنند، تجارت چند هزار میلیارد تومانی خواهند داشت و در تولید ناخالص ملی نیز نقش ویژه‌ای ایفا می‌کنند.

چابک آنلاین : «غلامرضا سلیمانی امیری» در جمع اعضای انجمن‌های صنفی نمایندگان صنعت بیمه گفت: ورود نمایندگان بیمه‌ای و کادر شبکه فروش در تصمیم‌سازی‌ها به نفع شرکت‌های بیمه است؛ چرا که شبکه فروش نقاط قوت و ضعف محصولات بیمه‌ای را به خوبی می‌شناسد و می‌توانند در اصلاح ساختارهای تولید محصول و بسته‌های بیمه‌ای اظهار نظر کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه اگر مصوبات شورای عالی بیمه با منافع بیمه‌گران و بیمه‌گذاران در تعارض باشد، قطعا در هنگام اجرا با مشکل روبه‌رو خواهد شد، تصریح کرد: مهم‌ترین قشری که می‌تواند جلوی فساد، تخلف و تقلب در صنعت بیمه را بگیرد مجموعه نمایندگان و کادر شبکه فروش بیمه‌ای هستند.

سلیمانی افزود: هر چه مردم از عملکرد صنعت بیمه ناراضی باشند، اقبال آنان به خرید بیمه‌نامه نیز کمرنگ خواهد شد. البته این نارضایتی ریشه در عوامل گوناگونی دارد که ضعف قوانین موجود، تخلف نمایندگان و سوء رفتار برخی از فعالان صنعت بیمه از آن جمله به شمار می‌رود.

رئیس کل بیمه مرکزی دغدغه‌های نمایندگان فروش بیمه را درخصوص فعالیت استارت آپ‌ها طبیعی دانست و گفت: صنعت بیمه باید مانند صنایع دیگر وجود واقعیتی به اسم استارت آپ‌ها را بپذیرد؛ اما نگاه تهدید آلود به شبکه‌های دیجیتالی فروش بیمه‌نامه نگاه خوبی نیست و اگر هم تهدیدی در میان باشد، باید آن را به فرصت تبدیل کنیم.

 

ارسال نظر