شناسه خبر : 3700

ورزش کارگری در لیست فدراسیون‌های تحت پوشش بیمه پزشکی ورزشی کشور ثبت شد

ورزش کارگری در لیست فدراسیون‌های تحت پوشش بیمه پزشکی ورزشی کشور ثبت شد

سرپرست فدراسیون آماتور ورزش کارگری گفت: برای کاهش هزینه‌های درمانی ورزشکاران کارگر، در آینده بیمه کارگران در سایت فدراسیون پزشکی ورزشی و در طبقه‌ ورزش کارگری ثبت خواهد شد.

چابک آنلاین: جواد رمضی ، افزود: یکی از مشکلات اساسی ورزشکاران کارگر از ابتدای تاسیس فدراسیون آماتور ورزش کارگری تاکنون، بحث عدم استقلال ورزشکاران در سامانه بیمه پزشکی ورزشی بود. به طوری که ورزشکاران کارگر برای استفاده از بیمه ورزشی نام فدراسیون رشته‌های تخصصی خود را به عنوان رشته ورزشی عنوان می‌کردند که همین مساله منجر شده بود تا آمار دقیقی از اطلاعات ورزشکاران بیمه شده و هزینه‌های درمانی ناشی از صدمات احتمالی ورزشکاران نداشته باشیم. بنابراین طی نشستی که با مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی داشتیم، قرار بر این شد تا اسم ورزش کارگری در لیست فدراسیون‌های تحت پوشش بیمه پزشکی ورزشی کشور ثبت شود تا ورزشکاران کارگر در آینده برای حضور در میادین ورزش کارگری بیمه ورزشی با نام فدراسیون ورزش کارگری به همراه خود داشته باشند.

وی گفت: ورزشکاران کارگر با مراجعه به صفحه کاربری خود در سامانه فدراسیون پزشکی ورزشی، ضمن اضافه کردن فدراسیون ورزش کارگری به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی هم از پرداخت هزینه‌های اضافی ناشی از صدور کارت معاف خواهند شد و هم هزینه درمانی آنها نسبت به گذشته کاهش پیدا خواهد کرد./ایسنا

 

ارسال نظر