شناسه خبر : 3658

مدیر عامل شرکت بیمه البرز گفت :

بیمه البرز از بازرسان نهاد ناظر استقبال می کند

بیمه البرز از بازرسان نهاد ناظر استقبال می کند

مدیر عامل شرکت بیمه البرز تایید کرده که بازرسان نهاد ناظر با هدف رسیدگی به برخی موارد در شرکت متبوع او مستقر شده و وارد جزییات پرونده‌ها شده‌اند بنابراین بیمه البرز ازاین نظارت‌ها استقبال می کند!

چابک آنلاین : مدیر عامل شرکت بیمه البرز تایید کرده که بازرسان نهاد ناظر با هدف رسیدگی به برخی موارد در شرکت متبوع او مستقر شده و وارد جزییات پرونده‌ها شده‌اند بنابراین بیمه البرز ازاین نظارت‌ها استقبال می کند!

سید رسول تاجدار بستن قرارداد با یک شرکت خاص با هدف ساخت و ساز شعب شرکت بیمه البرز در برخی استان ها را رد کرد و گفت که شرکت بیمه البرز تعدادی از شعب خود در برخی از شهرها را تبدیل به احسن می‌کند.

وی افزود: شرکت بیمه البرز، در شهرهایی مثل رشت، اهواز و اصفهان شعبی داشته که به لحاظ اقتصادی فعالیت در آن مناطق مقرون به صرفه نبوده و نیازی هم به استقرار در مناطق گران قیمت با سرقفلی بالا وجود ندارد بنابراین با توجه به اینکه عمده فروش البرز از طریق شبکه فروش در آن مناطق صورت می‌پذیرد، برای آن شعب، طرح هایی تعریف شده تا ارزش افزوده برای سهامداران ایجاد شود.

تاجدار مدعی شد که شرکت بیمه البرز برای ساخت و نوسازی شعب مذکور، فقط با یک شرکت خاص قرارداد نبسته و پس از انجام رسیدگی‌ها توسط بازرسان حاضر در شرکت بیمه البرز، مشخص خواهد شد که ارزش افزوده خوبی در این مدت، برای سهامداران ایجاد شده است.

مدیر عامل شرکت بیمه البرز، با ابراز بی اطلاعی از داشتن تابعیت دوگانه اعضای هیات مدیره شرکت بیمه البرز گفت صلاحیت ورود به بررسی صلاحیت اعضای هیات مدیره شرکت را ندارد، اما اطمینان داد که خود او تابعیت هیچ کشور دیگری را ندارد و با افتخار تابعیت کشور ایران را داراست.

وی درباره علت همکاری شرکت‌های بیمه‌ای با بدهکاران بزرگ در صنعت بیمه هم تصریح کرد که بررسی صورت های مالی شرکت های بیمه ای در پنج سال اخیر نشان می دهد که افزایش نسبت بدهکاران به حق بیمه صادره کاملا مشهود بوده و بیمه گزاران بزرگ بدهکار، یک بیمه گزار عادی نبوده و سالهاست که با شرکت های بیمه ای کار می کنند و در حال حاضر به دلیل شرایط اقتصادی دچارمشکلات کنونی شده اند.

تاجدار اضافه کرد: برخی از بیمه گزاران که اکنون به بدهکاران شرکت تبدیل شده اند در 15 سال  اخیر تحت پوشش بیمه البرز بوده  اند و در حال حاضر و به دلیل شرایط اقتصادی نمی توان  آنها را  تحت فشارغیرمعمول قرار داد بنابراین سعی  خواهد شد تا مطالبات خود را  از بدهکاران بزرگ دریافت کنیم هرچندکه نسبت بدهکاران بیمه البرز در مقایسه با سایر شرکت‌های بیمه ای در شرایط خوبی  قراردارد.

وی توضیح داد که افزایش میزان مطالبات معوق شرکت بیمه البرز متاثر از شرایط اقتصاد کلان کشور بوده و این شرکت با درک شرایط اقتصاد کلان تا زمانی که به نقدینگی، سود و منافع سهامداران لطمه ای وارد نشود با بیمه گزاران همکاری  می شود.

عضو هیات مدیره شرکت بیمه البرز،درباره تکلیف واگذاری سهام بیمه البرز درقانون بودجه  سال 98 هم اذعان داشت که واگذاری سهام این شرکت درقانون برنامه پنجم توسعه وجود داشته، بنابراین اضافه کردن بند واگذاری سهام دولت دربیمه البرز در قوانین  بودجه سنواتی یک امر مازاد بوده وسازمان خصوصی سازی قبل ازسال 98  هم می تواند سهام دولت در این شرکت را واگذار کند./نود اقتصادی

 

ارسال نظر