شناسه خبر : 3620

تمام مشترکان شرکت توانیر از بیمه حوادث ناشی از برق بهره‌مند می‌شوند

تمام مشترکان شرکت توانیر از بیمه حوادث ناشی از برق بهره‌مند می‌شوند

تمام مشترکان خانگی و تجاری می توانند از بیمه حوادث ناشی از برق در سال ۹۷ بهره‌مند شوند.

چابک آنلاین : معاون فروش و خدمات مشترکین توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد:  براساس قرارداد منعقده بین شرکت مادر تخصصی توانیر و شرکت بیمه دی، مشترکان برق خانگی و تجاری، در برابر حوادث ناشی از برق، بیمه شدند.

حسین صالحی  افزود: این بیمه مربوط به جبران خسارت‌های مالی و جانی اعم از فوت، نقص عضو و جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از انفجار و آتش‌سوزی ناشی از جریان برق، است.

وی تصریح کرد: این بیمه تمام مشترکان برق خانگی و تجاری ازجمله شهری، روستایی، عشایری، ساکنین و اشخاص ثالث در عرصه و اعیان مشترک یا اختصاصی، مشاعات ساختمان‌ها و واحد‌های مسکونی و تجاری را پوشش می‌دهد.

معاون توزیع نیروی برق شیراز گفت: تمام اداره‌های توزیع برق براساس این قرارداد در صورت مراجعه مشترکان زیان دیده دارای مصرف خانگی و تجاری مشمول این بیمه، ملزم به راهنمایی آنان برای ثبت درخواست و پیگیری وضعیت در سامانه بیمه به نشانی اینترنتی http://bime.tavanir.org.ir هستند.

صالحی خاطرنشان کرد: براساس توافق انجام شده بین شرکت‌های توانیر و بیمه دی، تمام مشترکان برق خانگی و تجاری از تاریخ اول فروردین ۹۷ تا پایان روز ۲۹ اسفند ۹۷ تحت پوشش بیمه حوادث ناشی از انشعاب برق هستند.

معاون توزیع نیروی برق شیراز یادآور شد: تمام مشترکان می‌توانند در صورت بروز حادثه ناشی از برق، در محل سکونت یا کار، ضمن مراجعه به نشانی اینترنتی اعلام شده مربوط به شرکت بیمه، نسبت به ثبت اطلاعات و پیگیری موضوع بیمه، اقدام کنند./خبرگزاری صداوسیما

 

ارسال نظر