شناسه خبر : 3605

کارت هوشمند سلامت توزیع نمی‌شود؛ سرتان کلاه نرود

کارت هوشمند سلامت توزیع نمی‌شود؛ سرتان کلاه نرود

افرادی که تحت عنوان توزیع کارت هوشمند سلامت با شما تماس می‌گیرند، کلاهبردار هستند؛ در صورت تماس این افراد با شماره ۱۴۲۰ تماس بگیرید و اطلاع دهید تا جلوی این کلاهبرداری گرفته شود.

چابک آنلاین : مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در حال حاضر هیچ کارت هوشمندی برای بیمه سلامت وجود ندارد و اگر قرار باشد از چنین کارتی استفاده شود، از طرف سازمان بیمه سلامت و رسانه‌ها اعلام می‌شود.

مهدی نوروزیان درباره تماس تلفنی برخی افراد و شرکت‌ها برای ارائه کارت هوشمند بیمه سلامت و اخذ وجه گفت: به تازگی گزارش‌هایی به ما رسیده که برخی افراد برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت تماس می‌گیرند و در مقابل درخواست مبلغی می‌کنند. به همه بیمه شدگان و مردم اعلام می‌کنیم که چنین موضوعی صحت ندارد و هر شخص حقیقی یا شرکتی اگر برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت از طرف سازمان بیمه سلامت تماس می‌گیرد، کاملا کذب است.

وی افزود: اگر قرار باشد خبری در این رابطه منتشر شود باید توسط مدیران سازمان بیمه سلامت و رسانه‌های رسمی انجام باشد و قبل از اعلام توسط سازمان بیمه سلامت، این موضوع کذب است و مردم هیچ پولی به این افراد نباید پرداخت کنند.

نوروزیان ادامه داد: این افراد خود را به عنوان شرکت‌های شبه بیمه معرفی می‌کنند، اما کاملا کذب است. زیرا اگر شرکت‌های شبه بیمه باشند باید از مراجع قانونی مجوز داشته باشند و سازمان بیمه سلامت نیز به هیچ شرکتی مجوزی در این زمینه نداده است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در برخی از این موارد پیگیری‌هایی انجام شده و همکاران حراست سازمان به آدرس برخی از این شرکت‌ها مراجعه و مشاهده کردند که آدرس‌های ارائه شده به افراد از طریق تماس تلفنی جعلی بوده و چنین شرکتی وجود نداشته است./اقتصادآنلاین

 

 

ارسال نظر