شناسه خبر : 3519

یک کارشناس بیمه بیان کرد :

بیمه عمر ۵۶ درصد بیمه جهان را به خود اختصاص داده است

بیمه عمر 56 درصد بیمه جهان را به خود اختصاص داده است

کارشناس بیمه گفت: بیش از دو هزار رشته بیمه داریم یکی از این رشته ها بیمه عمر محسوب می شود که ۵۶ درصد حق بیمه دنیا را به خود اختصاص داده است.

چابک آنلاین : محسن شریعت اظهار کرد: بیمه های عمر جزو بیمه های لایف شناخته می شود که معمولا اندوخته دار هستند که هم در زمان زنده بودن فرد، بخشی از نیازهای او را جبران می کند و هم زمانی که دچار یک آسیب بدنی شد به فرد رسیدگی می کند و حتی پس از مرگ هم  خانواده اش را مورد حمایت قرار می دهد.

کارشناس بیمه عنوان کرد: از سال  1314 که صنعت بیمه وارد کشور ما می شود و از سال 1340 بیمه های اندوخته ای کلید می خورد که به تازگی در سال های اخیر تحت عنوان بیمه های عمر دوباره فعال می شوند البته در کشور ما  در حال حاضر 12 تا 14 درصد مردم از این نوع بیمه برخوردار هستند.

وی افزود: بیمه های زندگی بخشی از درآمد فرد را شامل می شوند یعنی کسی که به طور مثال  یک میلیون تومان درآمد دارد باید ده  درصد درآمد خود را به بیمه عمر اختصاص دهد.

شریعت تصریح کرد: وقتی مردم از محاسن بیمه عمر اطلاع داشته باشند مثل بیمه های شخص ثالث در مورد آن تصمیم گیری کند اما به علت عدم تبلیغات صحیح، تورم، عدم اطلاع رسانی به موقع، بخشی از آن هم به دلیل آنکه شبکه فروش بیمه روی آن کار نکرده اند باعث شده بیمه عمر تاحدی محروم باقی بماند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ما نشان می دهد که مردم به طور حتم به یک پشتوانه نیاز دارند که با پس اندازهای خرد آنها سرمایه ای تحت عنوان بیمه عمر ایجاد می شود که اصل سرمایه آنها برایشان در بلند مدت می ماند و در صورت  بروز هر گونه اتفاق خانواده ها به خاطر نبود پول از هم پاشیده نمی شود./شعار سال

 

ارسال نظر