شناسه خبر : 3478

بیمه ‌بازار در روزهای پس از زلزله کار جدیدی ارائه داد

بیمه ‌بازار در روزهای پس از زلزله کار جدیدی ارائه داد

بیمه بازار، وب‌سایت مقایسه و فروش آنلاین بیمه، در این شرایط از سود حاصل از فروش «بیمه زلزله» صرف‌نظر کرده‌است، تا شرایط تهیه راحت‌تر و ارزان‌تر این بیمه را فراهم آورد.

چابک آنلاین : سقف پوشش‌های بیمه زلزله به دلخواه شخص بیمه‌گذار قابل تعیین است و از 15 تا 300 میلیون تومان متغیر است.

افراد می‌توانندیکی از این سقف‌ها را انتخاب کنند اما نکته حائز اهمیت در این زمینه این است که این سقف نباید بیشتر از ارزش ساختمان باشد. در واقع اگر خسارت وارد شده به شخص بیشتر از سقف پوشش تعیین شده باشد، بیمه تنها تا سقف انتخابی را پرداخت خواهد کرد.

حق بیمه‌های زلزله نیز بر اساس شهر محل سکونت و متراژ ساختمان تعیین می‌شوند. اما این حق بیمه در برابر ویرانی‌هایی که این اتفاق به بار بیاورد و فشارهایی که میتواند به افراد زلزله‌زده تحمیل کند، هزینه‌ی بسیار اندکی است؛ به طوری که معمولا تمامی افراد از اقشار مختلف، توانایی خرید این بیمه را دارند. اما با این حال نیز بیمه‌بازار با ارائه تخفیف 30 درصدی بیمه زلزله، تلاش کرده تا خرید بیمه‌زلزله را برای تمامی افراد تسهیل کند.

به نظر می‌رسد بیمه‌بازار تلاش دارد تا در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود حرکت کرده و سهم خود را در کمک به مردم در شرایط بحرانی پس از زلزله انجام دهد. در سایت بیمه بازار امکان مقایسه شرایط و پوشش‌ شرکت‌های مختلف بیمه‌گر و سفارش آنلاین بیمه‌های شخص ثالث، بیمه بدنه خودرو، آتش سوزی و سایر فراهم است.

کد تخفیف gp30z، توسط بیمه بازار ارائه شده و افراد تا پایان آذر ماه می‌توانند ساختمان و اثاثیه داخل آن را بیمه کنند، تا در صورت رخ دادن حوادث غیرمترقبه، دغدغه کمتری در راستای جبران خسارات وارده داشته باشند./خبر آنلاین

 

ارسال نظر