شناسه خبر : 3473

بسته غذایی به بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت می شود

بسته غذایی به بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت می شود

محمدحسن زدا معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: بازنشستگان، ازکار افتادگان، بازماندگان، مستمری‌ بگیران و بیمه شدگانی که درآمد کمتر از ۳ میلیون تومان دارند مشمول دریافت بسته غذایی ۲۰۰ هزار تومانی می‌شوند.

چابک آنلاین : محمدحسن زدا ،‌ درباره بسته حمایت غذایی به بازنشستگان و بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: در حال حاضر درگیر طرح بسته غذایی برای افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستیم. 

وی افزود: پیشنهادهای مختلفی درباره توزیع بسته غذایی مطرح شده بود که یکی از آنها این بود که اسامی افراد مشمول بسته غذایی را به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال کنیم و از آن طریق اقدامات لازم انجام شود و پیشنهاد دیگر این بود که سازمان تامین اجتماعی این موضوع را پیگیری و اقدامات لازم را انجام دهد و درنهایت نیز قرار شد سازمان تامین اجتماعی به افراد واجد شرایط و تحت پوشش خود بسته حمایتی غذایی را اختصاص دهد. 

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر 2 میلیون و 600 هزار بازنشسته،‌ از کارافتاده و بازماندگانی که دریافتی آنها زیر 3 میلیون تومان باشد، شناسایی شده‌ است و در مرحله اول 200 هزار تومان نقدی به حسابشان واریز می‌شود و در مرحله بعدی نیز احتمالا به آنها کالا تعلق می‌گیرد.

وی درباره زمان پرداخت قطعی آن نیز گفت: منتظر نظرات مقامات در این خصوص هستیم. 

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی افزود: در زمان مرحوم نوربخش بحث‌ها و پیشنهادهای زیادی درخصوص نحوه توزیع بسته غذایی صورت گرفت تا بتوانیم میزان ریالی این بسته را از 200 هزار تومان افزایش دهیم که امیدواریم پیشنهادات در این خصوص مجددا بررسی شود. /فارس

 

ارسال نظر