شناسه خبر : 3466

معاون وزیر آموزش و پرورش:

حق بیمه کارکنان مدارس غیر دولتی پرداخت می شود

حق بیمه کارکنان مدارس غیر دولتی پرداخت می شود

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در تلاش هستیم بتوانیم بخشی از حق بیمه کارکنان مدارس آموزش از راه دور را مانند مدارس غیردولتی پرداخت کنیم.

چابک آنلاین : مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در حاشیه مراسم سالروز تأسیس آموزش از راه دور در جمع خبرنگاران در خصوص حمایت از کارکنان مدارس آموزش از راه دور، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در دست اقدام داریم، کمک به بخشی از حق بیمه همکاران‌مان در مدارس غیردولتی است و ما در نظر داریم این موضوع را به مدارس آموزش از راه دور تعمیم دهیم.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که قرار است در شورای سیاست‌گذاری مطرح شود این است که بر اساس قانون آموزش از راه دور جزو مدارس غیردولتی است و آنها هم باید بتوانند تحت پوشش حمایت‌های بیمه‌ای قرار گیرند و اگر این موضوع در شورای سیاست‌گذاری و هیأت امنا تصویب شود، مدارس آموزش از راه دور هم جزو این حمایت‌های بیمه‌ای قرار می‌گیرند.

زینی‌وند تصریح کرد: ریاست هیأت امنای سازمان مدارس غیردولتی، وزیر آموزش و پرورش است و اعضای آن رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد، رئیس سازمان مدارس غیردولتی و ۳ نفر از مؤسسین مدارس غیردولتی هستند که ما برای تشکیل جلسه، تقاضای وقت کردیم تا موضوع حمایت بیمه‌ای همکاران در مدارس آموزش راه دور مطرح، بررسی و تصویب شود./فارس

 

ارسال نظر