شناسه خبر : 3324

دیدار رییس هیات مدیره بیمه سرمد با استاندار آذربایجان غربی

دیدار رییس هیات مدیره بیمه سرمد با استاندار آذربایجان غربی

کاتب رییس هیات مدیره بیمه سرمد با شهریاری استاندار آذربایجان غربی دیدار کرد.

به گزارش چابک آنلاین، دکتر کاتب در این دیدار ضمن معرفی خدمات بیمه سرمد، دستاوردهای این شرکت را در مدت کوتاه فعالیت خود برشمرد و گفت: خوشبختانه بیمه سرمد در 5 سال گذشته توانسته است از طریق پاسخگویی سریع به بیمه گذاران، رسیدگی و پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن و سودآوری مناسب، جایگاه مطلوبی را در صنعت بیمه کشور از یکسو و مشتریان از سوی دیگر به دست آورد.

وی با اشاره به کسب رتبه یک توانگری مالی با تایید بیمه مرکزی برای پنجمین سال متوالی، از تحقق 160 درصدی اهداف هیات مدیره در بخش غیر سهامداری تا مهر ماه سال جاری خبر داد و افزود: این در حالی است که در این بازه زمانی سهم تولید حق بیمه از منشا غیر سهامداری به 51 درصد رسیده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 88 درصد رشد را نشان می دهد.

رییس هیات مدیره بیمه سرمد با بیان اینکه این شرکت خواهد توانست خدمات ویژه ای را به مرزنشینان این استان ارائه کند، پیشنهاداتی را مطرح کرد که مورد استقبال استاندار قرار گرفت و قول مساعد برای بررسی بیشتر در این خصوص داده شد.

بر اساس این گزارش، مهندس رضا حسینی معاون توسعه اکتسابی و هماهنگی استاندار، حمیدرضا کتیرایی مدیر استان ها و شبکه فروش، تهرانی مدیر روابط عمومی و رحیمی سرپرست استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار حضور داشتند.

ارسال نظر