اشتباهات صورت گرفته در خرید بیمه‌نامه اینترنتی قابل اصلاح است!

اشتباهات صورت گرفته در خرید بیمه‌نامه اینترنتی قابل اصلاح است!

تعدادی از مخاطبان "روی خط چابک" پیرامون خریدآنلاین بیمه‌نامه مسافرتی از شرکت بیمه سامان، انتقاداتی را به این خدمت بیمه‌ای آن شرکت مطرح ساخته‌اند.

چابک آنلاین، تعدادی از مخاطبان "روی خط چابک" درپیام  های جداگانه خود پیرامون خریدآنلاین بیمه نامه مسافرتی از شرکت بیمه سامان،  انتقاداتی را به این خدمت بیمه ای آن شرکت مطرح ساخته اند که از جمله آنها می توان به مغایرت مدت زمان فروش بیمه نامه اشاره داشت.

درهمین پیوند، رئیس روابط عمومی شرکت بیمه سامان به  چابک آنلاین گفته که در خرید اینترنتی بیمه نامه مسافرتی، قیمت اعلام شده بر اساس مشخصاتی است که خود بیمه گذار انتخاب می کند و با توجه به تعداد روز انتخابی از سوی بیمه گذار، حق بیمه تعریف می شود.

"مریم زمردیان"، با بیان اینکه قیمت بیمه نامه سه ماهه با بیمه نامه شش  ماهه متفاوت است، افزود که  افراد گلایه مند ازخرید این نوع بیمه نامه می توانند برای رفع مشکل خود با شرکت بیمه سامان تماس برقرار کند هر چند که بیمه سامان بررسی  خواهد کردکه آیا حق بیمه پرداختی متناسب با شش  ماهه از آنها دریافت شده  یا 9 ماهه!

وی، احتمال داد که شخص خریدار در حین خرید اینترنتی بیمه نامه مسافرتی، مشخصات را به صورت اشتباه وارد کند، بنابراین پس از صدور بیمه نامه  متوجه این اشتباه شودکه در اینصورت  فرد مذکور، می تواند ضمن اطلاع دهی به شرکت، بیمه نامه جدید دریافت کند.

زمردیان خاطر نشان کرد که  افراد می توانند در تماس با شرکت بیمه سامان این موضوع را اطلاع دهند و شرکت بیمه سامان هم بیمه نامه آنها را اصلاح و مجددا برای  آنها ارسال خواهد کرد.

ارسال نظر