شناسه خبر : 3282

معرفی گزینه نهایی مدیریت عاملی شرکت بیمه ملت باز هم به تاخیر خورد!

معرفی گزینه نهایی مدیریت عاملی شرکت بیمه ملت باز هم به تاخیر خورد!

با گذشت ماهها پس از اعلام فراخوان عمومی برای تعیین مدیریت عاملی شرکت بیمه ملت همچنان سهامدار اصلی یعنی وزارت تعاون از معرفی گزینه دارای بیشترین امتیاز این روش به عنوان مدیر عامل جدید سرباز می زند.

به گزارش چابک آنلاین، با گذشت ماهها پس از اعلام فراخوان عمومی برای تعیین مدیریت عاملی شرکت بیمه ملت  ومعرفی سه نفر برتر در رقابت 105 نفره ثبت نام شده در فراخوان،اما همچنان سهامدار اصلی یعنی وزارت تعاون از معرفی گزینه دارای بیشترین امتیاز این روش به عنوان مدیر عامل  جدید سرباز می زند.

در واقع هنوز معلوم نشده که چرا تا اکنون  اعلام و معرفی نفر برتر برای  نشستن بر صندلی مدیریت عاملی این شرکت طول کشیده اما به نظر می رسد جابجایی وزیر تعاون یکی از دلایل مهم این امر باشد.

 انتخاب مدیرعامل به شیوه فراخوان را می توان در زمره تازه ترین شیوه هایی دانست  که سرپرست قبلی وزارت تعاون درپیش گرفت هرچند که از همان ابتدا هم عده ای ساز مخالفت با آن کوک را کردند.

اماواقعیت این است که دراین روش همه متقاضیان به صورت یکسان خود را به محک انتخاب گذارده اند.

حالا که رقابت برای  انتخاب نفر برتر به راند نهایی رسیده بدیهی است  که سهامدار اصلی هر چه سریعتر و با معرفی نفر برتر این رقابت ها شرکت بیمه ملت را از بلاتکلیفی چهار ماهه نداشتن مدیرعامل برهاند.

علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل قبلی شرکت بیمه ملت چهارماه قبل  از این شرکت جدا شد و به گروه مالی بانک ملت پیوست،هرچند که به تازگی به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت بیمه ملت معرفی شده است.

درحال حاضر، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری،صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه گذاری صدر تامین از جمله شرکتهای وابسته به وزارت تعاون در مزره سهامداران بیمه ملت به شمار می روند.

 

ارسال نظر