شناسه خبر : 3196

نظام مدونی برای رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه‌ای وجود ندارد

نظام مدونی برای  رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه‌ای وجود ندارد

مدیرعامل شرکت بیمه معلم، رتبه بندی شرکت‌های بیمه‌ای را یک موضوع بسیار مهم و کلیدی دانسته که متاسفانه نظام مدونی برای رتبه بندی شرکت‌ها در صنعت بیمه وجود ندارد .

به گزارش چابک آنلاین، محمد ابراهیم تسحیری، گفته است که در حال حاضر شرکت های بیمه تنها خودرا از منظر حق بیمه صادره مقایسه می کنند و موضوعات مهم دیگری مانند سودآوری مورد توجه قرار نمی گیرد.

وی،اظهارکرده:موضوع مهمی که در شرکت بیمه معلم به عنوان یک فرهنگ پذیرفته شده ،برنامه محوری است.و تحقق 108 درصدی بودجه و رشد 29 درصدی فروش نسبت به سال گذشته،خود نشان از تحقق مناسب برنامه ها و اهداف شرکت دارد.

وی، در خصوص اینکه نیمی از سهام این شرکت متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان و معلمان است بیان کرد: بیمه معلم توجه خاصی به مشتریان ویژه خود یعنی فرهنگیان و دانش آموزان داشته و دارد.

به گفته تحسیری،باتوجه به مشابه بودن خدمات بیمه ای قابل ارایه توسط شرکت ها، بیمه معلم تلاش کرده تا با ارایه طرح های جدید از جمله بیمه حوادث فرهنگیان،بیمه عمرو حوادث مکمل همسرو فرزند این تمایز را به وجود آورد

و بازدهی مجموع سرمایه گذاری های شرکت در سال گذشته  23 درصدو در شش ماهه ابتدایی امسال نیز بالغ بر 50 درصد است.

او هدف ورود بیمه معلم به فرابورس را شفافیت اطلاعاتی ،قابلیت نقدشوندگی،قابلیت نقل و انتقال و قابلیت وثیقه گذاری عنوان کرد.

بیمه معلم با عرضه خدمات بیمه ای به عنوان یک شرکت جنرال ،حضوری فعال در کشور دارد.

وجود سهامداران بزرگی چون صندوق ذخیره فرهنگیان و 13 میلیون دانش آموز در سراسر کشور و سهامدار عمده ای چون کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران،اعتبار این شرکت را دوچندان کرده است.

ارسال نظر