شناسه خبر : 3170

افزایش تعداد شعب بیمه سرمد

افزایش تعداد شعب بیمه سرمد

بیمه سرمد با افتتاح شعبه در شهر بوشهر، تعداد شعب خود را به ۲۹ شعبه افزایش داد.

به گزارش چابک آنلاین، عضو هیات مدیره این شرکت در مراسم افتتاحیه شعبه بوشهر، گسترش شعب در سراسر کشور به منظور تسهیل در انجام امور بیمه ای هموطنان و سهولت دسترسی آنان به خدمات بیمه ای را یکی از رویکردهای اصلی بیمه سرمد دانست و تاکید کرد: ارائه خدمات با کیفیت به بیمه گذاران به ویژه مجموعه بانک صادرات ایران شامل کارکنان، بازنشستگان و مشتریان در سراسر کشور باید توسط شعب بیمه سرمد مورد توجه قرار گیرد.
سید روح الله علیپور یزدی افزود: خوشبختانه بیمه سرمد در مدت کوتاه فعالیت خود موفق به کسب جایگاه مطلوبی در صنعت بیمه کشور شده است؛ به نحوی که در آستانه ششمین سالگرد تاسیس خود توانست برای پنجمین سال متوالی، سطح یک توانگری مالی با نسبت 131 درصدی را با تایید بیمه مرکزی دریافت کند که استمرار این موفقیت نشان دهنده توجه به مدیریت صحیح ریسک در بیمه سرمد است.
در پایان این مراسم، حکم سرپرستی مدیریت استان بوشهر توسط متین راد مدیر امور شعب بانک صادرات این استان به علی رعیت تقدیم شد.

این مراسم با حضور روح الله علیپور یزدی عضو هیات مدیره و معاون مالی و اداری، کتیرایی مدیر امور استان ها و شبکه فروش و طاهری بازرس ویژه مدیرعامل این شرکت، مدیران و معاونین بانک صادرات استان بوشهر و مدیران سایر شرکت های بیمه ای این استان در ساختمان مرکزی خلیج فارس بانک صادرات برگزار شد

 

ارسال نظر