شناسه خبر : 3165

حضور بیمه پاسارگاد در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۸

حضور بیمه پاسارگاد در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۸

شرکت بیمه پاسارگاد در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۸ که از ۳۰ مهر تا ۳ آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار ‌می‌شود، حضور فعال دارد.

به گزارش چابک آنلاین، در این نمایشگاه ۳۶۰ شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه‌های اقتصادی، بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی، سرمایه گذاری و مالی به معرض نمایش گذاشتند. گفتنی است دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پنجمین همایش «کیش اینوکس» ضمن بازدید از غرفه بیمه پاسارگاد با مدیران و کارشناسان حاضر در غرفه دیدار و گفت و گو کرد.

 این شرکت در پنجمین نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس که با حضور معاون رئیس جمهور، رئیس کل بیمه مرکزی، معاون وزیر اقتصاد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس سازمان بورس و جمعی از مقامات ارشد اقتصادی کشور آغاز به کار کرد با برپایی غرفه اختصاصی و حضور کارشناسان مجرب و متخصص، به ارائه خدمات و عرضه انواع بیمه نامه پرداخت.

این گردهمایی بین المللی با هدف تحقق رونق و اشتغال در مناطق آزاد اقتصادی تجاری ایران، جذب سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان خارج از کشور ، توسعه به منظور انتقال دانش و تکنولوژی های روز جهان و معرفی فرصت های طلایی سرمایه گذاری پروژه های اولویت دار کشور در حوزه مناطق آزاد تجاری و اقتصادی، بانک و بیمه و بازار سرمایه برگزار می شود.

در این راستا شرکت بیمه پاسارگاد را از سال ۱۳۹۴ به منظور گسترش فعالیت های بیمه ای و ارائه خدمات به کیش وندان عزیز، شعبه کیش را راه اندازی کرده است. این شعبه در جزیره کیش، میدان سنایی، ساختمان بیست، طبقه اول، واحد ۱۱۷ تلفن: ۴۴۴۵۵۰۴۱ – ۰۷۶ آماده خدمت رسانی بوده و کیش وندان محترم جهت بهره مندی از خدمات بیمه پاسارگاد می توانند به این شعبه مراجعه و از امکانات آن برخوردار شوند.

ارسال نظر