شناسه خبر : 3134

۳۶هزار واحد مسکونی روستایی در استان سمنان بیمه می‌شوند

36هزار واحد مسکونی روستایی در استان سمنان بیمه می‌شوند

شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان سمنان، امضای توافق نامه‌ای با ستاد بحران استانداری سمنان برای بیمه منازل مسکونی روستایی را در دست بررسی دارد که در این طرح ۳۶ هزار واحد مسکونی روستایی از سوی شرکت‌های بیمه فعال بیمه خواهند شد.

به گزارش چابک آنلاین، مهدی اسکندری با اعلام این مطلب افزود: در این طرح 36 هزار واحد مسکونی روستایی از سوی شرکت های بیمه فعال در این استان، بیمه خواهند شد.

وی ادامه داد: این شورا طی یکسال گذشته در استان سمنان اقدام به ساماندهی مناقصات بیمه ای کرده تا شرکت های بیمه بتوانند با اطمینان بیشتری نسبت به عقد قرار داد اقدام کنند.

اسکندری تصریح کرد: در سال جاری نیز جلساتی با مسئولان اجرایی، قضایی و پلیس راهور برگزار شده و هماهنگی های  لازم درخصوص بهترشدن نحوه پرداخت خسارت پرونده های حوادث رانندگی انجام گردید.   

براساس این گزارش شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان سمنان با راه اندازی تارنمایی، اقدام به انتشار اطلاعات و اخبار از طریق این سایت کرده تا بتواند موضوعات مهم را بصورت برخط در اختیار دیگر اعضای شورا قرار دهد.

این شورا همچنین اعلام کرد که ایام پایانی سال 96 و آستانه سال 97 با توجه افزایش میزان تردد زائران امام رضا (ع) از این استان به مقصد مشهد مقدس، اکیپ های پرداخت خسارت سیار در نقاط حادثه خیز این استان با مشارکت شرکت های بیمه ای راه اندازی شد.

همچنین تبلیغات مشترک با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و معاونت امور اجتماعی نیروی انتظامی استان سمنان، برگزاری جلسات هماهنگی دستگاه قضایی و تشکیل کمیته های فنی و تبلیغات و اطلاع رسانی از دیگر اقدامات شورای هماهنگی سمنان است.

 

ارسال نظر