شناسه خبر : 3131

مشاورعالی مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا:

محصولات بیمه‌ای در حوزه صنعت بسیار متنوع است

محصولات بیمه‌ای در حوزه صنعت بسیار متنوع است

حسن خوش‌پور با اشاره به اینکه محصولات بیمه‌ای در حوزه صنعت بسیار متنوع است و قابلیت‌های زیادی برای ارائه آن وجود دارد، گفت: بیمه حکمت می‌تواند بخشی از این بازار را به تصاحب خود درآورد که موفقیت آن بستگی به ارائه خدمات مناسب پس از فروش و تعریف و طراحی محصولات نو بر اساس نیازهای مشتریان است.

به گزارش چابک آنلاین، مشاورعالی مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا در حاشیه بازدید از غرفه بیمه حکمت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشور با تاکید بر اینکه بایستی بیمه حکمت در بازار کسب و کار به خوبی شناخته شود و اعلام حضور کند، اظهار داشت: نقش تبلیغاتی بیمه حکمت و معرفی آن به جامعه بر عهده روابط عمومی شرکت است که امروز حضور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در راستای همین تبلیغات و جذب مشتری می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه محصولات بیمه‌ای در حوزه صنعت بسیار متنوع است و قابلیت‌های زیادی برای ارائه آن وجود دارد، گفت: بیمه حکمت می‌تواند بخشی از این بازار را به تصاحب خود درآورد که موفقیت آن بستگی به ارائه خدمات مناسب پس از فروش و تعریف و طراحی محصولات نو بر اساس نیازهای مشتریان است.

خوش‌پور از افزایش تعامل دو حوزه بیمه و صنعت کشور گفت و بیان داشت: این دو حوزه بخش اقتصادی بزرگ کشور است که تعامل و ارتباط خوب آنها می‌تواند منجر به تکمیل زنجیره ارزش در اقتصاد کلان شود.

 

ارسال نظر