شناسه خبر : 3078

نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

نقش پررنگ صندوق بیمه روستائیان در جلوگیری از کاهش جمعیت روستاها

نقش پررنگ صندوق بیمه روستائیان در جلوگیری از کاهش جمعیت روستاها

ابراهیمی گفت: نقش صندوق بیمه روستاییان در جلوگیری از کاهش جمعیت در روستاها بسیار مشهود است، بنابراین همه مسئولین و حتی آحاد مردم باید به تقویت این مجموعه ارزشمند همت بگمارند.

به گزارش چابک آنلاین، محمد صادق زهدی مدیر صندوق استان، ضمن عرض خیر مقدم به همه مسئولین محلی حاضر در جلسه، گزارش کاملی از وضعیت آماری شهرستان شازند و اقدامات صورت گرفته بیان کرد.

وی گفت : بخش زالیان رتبه اول جذب را در شهرستان دارد و این موضوع مرهون تلاش های منسجم و هدفمند کارگزاران این بخش بوده و اگر کارگزاران سه بخش دیگر شهرستان همین وحدت رویه را بکار بگیرند آنها نیز در جذب بهینه بیمه شدگان موفق خواهند بود

زهدی وظایف مسئولین ادارات شهرستان شازند را که به عنوان اعضای ستاد توسعه در جلسه حضور داشتند تبیین نمود و افزود تبلیغ بیمه توسط مسئولین ادارات موجب رشد بیمه در روستاها می شود چرا که مردم مسئولین را امین می دانند و به توصیه های آنان عمل می کنند و این موضوع در نهایت افزایش جذب و تمدید بیمه شدگان شهرستان را بدنبال خواهد داشت.

ابراهیمی نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی، هماهنگی و انسجام ادارات شهرستان را در خدمت رسانی به بیمه شدگان صندوق خواستار شد. و از کارگزاران صندوق در شهرستان بابت زحمات 12 ساله ایشان قدردانی کرد و به ثمر نشستن این زحمات در بازنشسته شدن بیمه شدگان را به آنها تبریک گفت. وی همچنین از مدیریت صندوق در استان بابت برگزاری ستاد توسعه شهرستانها با حضور کارگزاران سراسر استان تقدیر کرد.

وی ادامه داد کاهش جمعیت در روستا منجر به کاهش قدرت حاکمیت خواهد شد و نقش صندوق بیمه روستاییان در جلوگیری از کاهش جمعیت در روستاها بسیار مشهود و بارز است بنابراین همه مسئولین و حتی آحاد مردم باید به تقویت این مجموعه ارزشمند همت بگمارند.

سپس فرماندار شهرستان شازند در این جلسه اظهار داشت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان وعشایر موجب حفظ کرامت روستایی در زمان پیری خواهد شد و باید مردم همه مناطق از مزایای صندوق بیمه روستائیان کاملا آگاه شوند تا بتوانند به عضویت صندوق درآمده و در آینده از خدمات آن بهره مند شوند.

وی افزود: تمامی دستگاه های اجرایی درحوزه روستا باید همکاری بیشتری داشته باشند تا بتوانیم جمعیت بیشتری از این قشر زحمت کش را تحت پوشش قرار دهیم.

در پایان این جلسه و با حضور نماینده مجلس، مدیریت صندوق در استان و فرماندار شهرستان از تعدادی از بازنشستگان شازند با اهداء لوح و هدایا قدردانی گردید شایان ذکر است در شهرستان شازند 9968 نفر به صندوق پیوسته اند و بیش از 1500 نفر نیز  از صندوق مستمری دریافت می نمایند.

 

ارسال نظر