شناسه خبر : 3076

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران:

شناسایی افراد تحت پوشش صندوق‌های مختلف از طریق طرح استحقاق سنجی

شناسایی افراد تحت پوشش صندوق‌های مختلف از طریق طرح استحقاق سنجی

طاهر موهبتی گفت: در تفاهم نامه‌ای که میان سازمان بیمه سلامت، کمیته امداد امام خمینی، نیرو‌های مسلح و تامین اجتماعی صورت گرفت از طریق طرح استحقاق سنجی، افراد تحت پوشش صندوق‌های مختلف شناسایی شدند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، طاهر موهبتی در جلسه مشترک با مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران سازمان خدمات درمانی نیرو‌های مسلح و سازمان تامین اجتماعی، گفت: در تفاهم نامه‌ای که میان سازمان بیمه سلامت، کمیته امداد امام خمینی، نیرو‌های مسلح و تامین اجتماعی صورت گرفت از طریق طرح استحقاق سنجی، افراد تحت پوشش صندوق‌های مختلف شناسایی شدند.

موهبتی افزود: ما اطلاعات بیمه شدگان را در پایگاهی مشترک با نیرو‌های مسلح و کمیته امداد و تامین اجتماعی بررسی کردیم تا همپوشانی‌ها و افرادی که چند دفترچه بیمه دارند مشخص شوند.

وی گفت: همه بیمه‌ها معتقدند که باید پایگاه داده‌های مشترک داشته باشند زیرا این کار به حذف بروکراسی و ایجاد مشتری مداری هم کمک می‌کند.

موهبتی افزود: گزارشی تهیه شده از تعداد دقیق بیمه شدگان هر سازمان بیمه گر در استان‌های مختلف و میزان پوشش‌های بیمه که این امر کمک می‌کند تا ما بتوانیم از طریق سیستم مشترک در قالب فناوری اطلاعات بتوانیم استحقاق سنجی را اجرا کنیم.

 

ارسال نظر