شناسه خبر : 3071

مدیر کل بیمه سلامت استان قزوین خبر داد:

به روزرسانی پرداختی‌های دانشگاه‌ها و مراکز درمانی/ ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش اداره کل بیمه سلامت استان قزوین

به روزرسانی پرداختی‌های دانشگاه‌ها و مراکز درمانی/ 500 هزار نفر تحت پوشش اداره کل بیمه سلامت استان قزوین

قاسم بهرام یبا اشاره به اینکه نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش اداره کل بیمه سلامت استان قزوین هستند، گفت: با تلاش مدیرعامل سازمان، پرداختی این اداره کل به بیمارستان‌های طرف قرارداد در سال ۹۷ به روز شده است. همچنین پرداخت مطالبات داروخانه‌ها نیز در بخش خصوصی به روز شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از آی هینا، قاسم بهرامی مدیر کل بیمه سلامت استان قزوین به پرداخت مطالبات مراکز درمانی اشاره کرد و افزود: با تلاش مدیرعامل سازمان پرداختی این اداره کل به بیمارستان‌های طرف قرارداد در سال 97 به روز شده است. همچنین پرداخت مطالبات داروخانه‌ها نیز در بخش خصوصی به روز شده است.

وی در خصوص زمان پرداخت معوقات سال 96 نیز بیان کرد: به تمام موسسات اطلاع رسانی کردیم که به محض اختصاص اعتبار بدهی‌های سال 96 را نیز پرداخت کنیم. از آنجایی که پرداخت مطالبات سال 97 از همان ابتدا به روز شده است، خوشبختانه موسسات این استان از اقدامات بیمه سلامت راضی هستند.

مدیر کل بیمه سلامت استان قزوین گفت: با سفر مدیرعامل سازمان به استان قزوین تعامل و همکاری با دانشگاه‌ها و بخش خصوصی بهتر شده است. ارائه دهندگان خدمت در جلسات سخنان و مشکلات خود را مطرح کردند که بخش بسیاری از مصوبات اجرایی شده است.

بهرامی با اشاره به اینکه نزدیک به 500 هزار نفر تحت پوشش اداره کل بیمه سلامت استان قزوین هستند، افزود: با توجه به نزدیک شدن هفته بیمه سلامت فرصت خوبی است که همه همکاران در تمام سطوح بتوانند عملکرد سازمان بیمه سلامت را به بیمه شدگان و مسئولین اطلاع رسانی کنند تا بستر لازم برای ارائه خدمات بهتر به مردم فراهم شود.

 

ارسال نظر