شناسه خبر : 2986

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه خبر داد:

آمادگی بیمه سلامت کرمانشاه برای خدمت رسانی به زوار اربعین

آمادگی بیمه سلامت کرمانشاه برای خدمت رسانی به زوار اربعین

کیومرث مظفری گفت: کارشناسان ناظر در بیمارستان ها و دفاتر پیشخوان در اربعین حسینی در مسیر زوار عتبات عالیات آماده خدمات رسانی هستند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، کیومرث مظفری گفت: این اداره کل به عنوان یکی از اعضای کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان کرمانشاه آمادگی لازم برای مشارکت فعال در ایستگاه های سلامت در مسیر زوار عتبات عالیات را دارد.

او گفت: با استقرار کارشناسان ناظر در بیمارستان های شهرستان های مسیر و آماده باش تمام ادارات و دفاتر پیشخوان زیر مجموعه، دفترچه های مورد نیاز در حداقل زمان ممکن صادر می شود و بیماران را به مراکز درمانی راهنمایی و هدایت می کنند.

وی با بیان اینکه این اداره کل در اقدامی ویژه و به منظور تسهیل در ارائه خدمات به بیمه شدگان در ایام تعطیل هم آماده خدمات رسانی و صدور دفترچه برای زوار است، افزود: با هدف ارائه خدمات به بیمارانی که در ایام تعطیل بستری می شوند، همکاران اداره کل بیمه سلامت از ساعت 8 صبح تا 13 ایام تعطیل برای تعویض و تمدید دفترچه و صدور معرفی نامه بیمارستانی در اداره کل حضور دارند.

دبیر سازمان های بیمه گر استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به هماهنگی با بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی، گفت: تلاش داریم در این خصوص بیشترین اطلاع رسانی را انجام دهیم و این بیماران می توانند در ایام تعطیل به اداره کل بیمه سلامت مراجعه و یا با شماره تلفن های 37242742 و 37241849 تماس گرفته و راهنمایی لازم دریافت نمایند.

مظفری تاکید کرد: در صورت عدم مراجعه بیماران برای اخذ دفترچه بیمه، هزینه های آنها قابل پذیرش نخواهد بود.

وی با بیان اینکه دفترچه های بیمه مانند اوراق بهادار بوده و بیمه شدگان نباید برای استفاده آن را به دیگران واگذار کنند، افزود: برای تعویض دفاتری که اوراق آن زودتر از سه ماه به پایان رسیده است،(ارائه دفترچه قبلی، ارائه فیش هزینه صدور دفترچه و کسب نظر کمیته فنی استان و یا پزشک معتمد به استثناء بیماران خاص) از شرایط آن است ؛ درخواست خدمت باید توسط سرپرست و یا بستگان درجه یک و یا قیم و یا وکیل قانونی بیمه شده صورت پذیرد.

 

 

 

 

ارسال نظر