تهران/نسیم شهر

آتش‌نشانان نسیم‌شهر فاقد بیمه آتش‌نشانی هستند

آتش‌نشانان نسیم‌شهر فاقد بیمه آتش‌نشانی هستند

انتقاد رئیس شورای اسلامی نسیم‌شهراز‌‌‌ وضعیت بیمه‌ای نیروهای آتش‌نشانی: پرسنل آتش‌نشانی نسیم‌شهر بیمه آتش‌نشانی ندارد که این موضوع ناشی از ضعف نظارتی شورا و شهردار بوده است و باید سریعاً مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم، حسینعلی بابایی امروز در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشان که در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نسیم‌شهر برگزار شد با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشان و خدمات ایمنی به عنوان نیروهای جان بر کف در خط مقدم مبارزه با مشکلات و بحران قرار دارند اظهار داشت: با توجه به اینکه مقابله با مواردی که جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازد در حوزه وظایف آتش‌نشانان محسوب می‌شود باید با نگاهی ویژه به تأمین نیازهای لجستیکی و امکانات این سازمان حساس پرداخته شود.

وی با تأکید بر اهمیت مأموریت‌ها و خدمات این سازمان به شهروندان بیان کرد: امروز طبق چارت سازمانی، آتش‌نشانی نسیم‌شهر باید 152 نیروی زبده داشته باشد که در حال حاضر تنها 67 نیروی عملیاتی در این سازمان فعال هستند.

رئیس شورای اسلامی نسیم‌شهر با انتقاد از وضعیت بیمه‌ای نیروهای آتش‌نشانی افزود: پرسنل آتش‌نشانی نسیم‌شهر بیمه آتش‌نشانی ندارد و تنها از بیمه عادی برخوردار هستند که این موضوع ناشی از ضعف نظارتی شورا و شهردار بوده است و باید سریعاً مورد بررسی قرار گیرد.

 

ارسال نظر