شناسه خبر : 2916

مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل؛

۱۲۰ نفر از مستمری بگیران تامین اجتماعی اردبیل به مشهد مقدس اعزام شدند

120 نفر از مستمری بگیران تامین اجتماعی اردبیل به مشهد مقدس اعزام شدند

به گفته سعید بشرخواه، ١٢٠ نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان اردبیل در قالب طرح کرامت رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش چابک آنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،سعید بشرخواه در جریان این اعزام ،اذعان داشت: در پی آن هستیم که  همه ساله تعداد بیشتری از بازنشستگان و  مستمری بگیران به مشهد مقدس اعزام کنیم ؛ چرا که برخی از این مستمری بگیران کسانی هستند که تاکنون مشرف  به زیارت مشهد مقدس نشده اند و طرح کرامت رضوی می تواند فرصت مناسبی برای این قشر باشد .

مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل ادامه داد : اعزام بازنشستگان تامین اجتماعی به مشهد مقدس و اجرای طرح کرامت رضوی از برنامه های موفق فرهنگی واجتماعی سازمان تامین اجتماعی است ؛ در واقع این طرح در سلامت روحی بازنشستگان تاثیر بسیار مثبتی دارد .
بشرخواه خاطر نشان کرد: تامین اجتماعی یک سازمان هزینه ای درآمدی است و  از محل درآمدهای این سازمان هزینه ها مدیریت می گردد. و این مجموعه در تلاش برای مدیریت صحیح و خردمندانه هزینه ها است.
بشرخواه تصریح کر:د اصل ٢٩ قانون اساسی صراحتا به این موضوع تاکید دارد که مدیریت تامین اجتماعی به عنوان تکلیف همگانی بر عهده دولت بوده و به عنوان موسسه عمومی غیردولتی شناخته می شویم لیکن درپاسخگوئی به شرکای اجتماعی  و پرداخت تعهدات شاهد وابستگی به منابع درآمدی حاصل از وصولی سازمان هستیم.

ارسال نظر