شناسه خبر : 2914

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران خبر داد؛

بهره مندی ۸۰۰۰ هنرمند استان تهران از تسهیلات بیمه

بهره مندی 8000 هنرمند استان تهران از تسهیلات بیمه

محمد حسین اسماعیلی، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: بیش از هشت هزار هنرمند استان تهران تحت پوشش بیمه هنرمندان قرار دارند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، محمد حسین اسماعیلی اظهار داشت: با همکاری صندوق حمایت از هنرمندان و نویسندگان و روزنامه نگاران، هشت هزار و 139 نفر از هنرمندان استان تهران در رشته های مختلف هنری و سینمایی ، طی سال های گذشته تحت پوشش بیمه هنرمندان قرار گرفته اند .
اسماعیلی افزود: از این تعداد 2 هزار و 445 نفر در رشته سینما، یک هزار و 269 نفر در رشته هنرهای نمایشی، یک هزار و 974 نفر در رشته هنرهای تجسمی و 2 هزار و 474 نفر در رشته موسیقی از تسهیلات بیمه هنرمندان بهره برده اند.
معاون هنری سینمایی افزود: تعداد 292 نفر از اصحاب فرهنگ و هنر استان تهران نیز از تسهیلات مستمری صندوق حمایت از هنرمندان استفاده می کنند.
به گفته اسماعیلی هنرمندان استان تهران می توانند برای آگاهی از شرایط بیمه هنرمندان به پایگاه اطلاع رسانی صندوق حمایت از هنرمندان به نشانی www.honarcredit.ir مراجعه و برای تشکیل پرونده به ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه استان تهران مراجعه کنند.

 

ارسال نظر