شناسه خبر : 2890

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین‌اجتماعی:

از راهبردهای اصلی سازمان تامین اجتماعی بهبود کیفیت درمان است

از راهبردهای اصلی سازمان تامین اجتماعی بهبود کیفیت درمان است

عبدالرحمن تاج الدین با بیان اینکه یکی از راهبردهای اصلی این سازمان، بهبود کیفیت درمان است، گفت: سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید، موفق به تجهیز فضاهای زیادی در بخش درمان شده است.

به گزارش چابک آنلاین، عبدالرحمن تاج الدین در بازدید از بیمارستان آتیه همدان که به همراه قائم موهبتی معاون امور استانهای این سازمان انجام شد، اظهار داشت: ارتقای هتلینگ بیمارستان آتیه همدان، طبق استانداردهای روز انجام شده است.
وی تصریح کرد: در استان همدان اقدامات خوب و قابل توجهی در بخش درمان صورت گرفته که از آن جمله می توان به بهره برداری درمانگاه تامین اجتماعی رزن  طی یک ماه اخیر، اشاره کرد.
تاج الدین ادامه داد: ارتقای هتلینگ یا بهینه‌سازی فضای بیمارستانی، از دیگر اقدامات شایسته‌ بخش درمان سازمان تامین اجتماعی بوده که بر اساس استانداردهای لازم انجام شده است.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین‌ اجتماعی با بیان اینکه این امر موجب ارتقای بهره‌وری کارکنان و افزایش رضایتمندی مراجعه‌کنندگان می‌شود، گفت: در بیمارستان آتیه همدان، به ویژه در بخش‌های بستری و اورژانس، اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.
وی با اشاره به بهبود فضای بیمارستانی برای بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی، افزود: این اقدام باعث ارتقای میزان رضایتمندی شده است.
تاج‌الدین با اشاره به ورود تجهیزات جدید به بیمارستان تامین اجتماعی آتیه همدان، گفت: بهره‌برداری از دستگاه  MRI، سی تی اسکن و غیره، در بهبود کیفیت درمان تاثیرگذار بوده و امیدواریم همواره در راستای ارتقای خدمات به بیمه شدگان، گام‌های مهمی برداریم.

ارسال نظر