شناسه خبر : 2869

معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی:

ارائه خدمات مطلوب‌تر با توسعه سرویس های اینترنتی محقق می شود

ارائه خدمات مطلوب‌تر با توسعه سرویس های اینترنتی محقق می شود

سومین نشست منطقه ای معاونت امور استان‌ها به میزبانی اداره کل خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین، در این نشست علاوه بر مدیران کل استان های خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی و استان سمنان، رضا امینی مشاور مدیرعامل و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانها، حسین جودکی سرپرست دفتر برنامه ریزی اموراستانها، علی فرج زاده ها مدیرکل دفتر فنی و مهندسی، علی اکبر ربیع زاده مدیرکل دفترنظارت و ارزشیابی، مهندس علی معیری مدیرکل دفتر راهبری سیستم ها و علی بهرامی مشاور معاونت امور استان های این سازمان نیز حضور داشتند.

قائم موهبتی، معاون امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهداء (ع) اظهار داشت:با توجه به شرایط ویژه کشور و لزوم حفظ منافع شرکای اجتماعی و منابع سازمان باید نسبت به هزینه کردها، بسیار دقیق و حساس بود . کنترل و مدیریت هزینه ها باید توسط مدیران به جدیت انجام شود و به سطوح اجرایی نیز تسری یابد و دقت و مراقبت در این امر برای همه ما واجب است .

موهبتی افزود : در پاسخگویی به مردم خیلی باید دقت کنیم . در برخورد با ارباب رجوع باید همواره احترام را در نظر داشته باشیم .
معاون امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد : در مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیش از یک میلیون مراجعه در روز، می بایستی با تدبیر ، برنامه ریزی و همت، نحوه ارائه خدمت مطلوب بیشتر مورد توجه قرار گیرد. با ارائه خدمات غیر حضوری می توان این سطح را افزایش داد .
 موهبتی اضافه کرد: باید فرصت ایجاد کنیم که کار مردم تسریع و تسهیل شود و برای کرامت مردم قدم برداریم . کرامت مردم حق الناس است و اولی به حق الله است . پس محل ارائه خدمت به مردم باید شرایطی داشته باشد که زمینه آسایش و راحتی آنها فراهم گردد . در این راستا باید از ظرفیت هایی که در حوزه الکترونیکی در این سازمان ایجاد شده، مردم آگاهی کامل پیدا کنند .
در ادامه این نشست  نظام مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی، مجید درویشی مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی ، محمدعلی عباس زاده مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان شمالی و محمد اخلاقی مدیر کل تأمین اجتماعی استان سمنان به طرح مسائل حوزه عملکردی خود پرداختند.

 

ارسال نظر