شناسه خبر : 2739

کمک تسهیلاتی بانک ملی به رونق بخش‌های اقتصادی کشور

کمک تسهیلاتی بانک ملی به رونق بخش‌های اقتصادی کشور

بانک ملی ایران با نگاه حمایتی به بخش های اقتصادی، در پنج ماه ابتدای سال جاری بیش از ۳۴۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش چابک آنلاین، در مدت مذکور بخش صنعت و معدن سهم قابل توجهی را از مجموع تسهیلات پرداختی این بانک به خود اختصاص داده به طوری که بالغ بر ۱۲ هزار و ۳۱۱ فقره تسهیلات به این بخش پرداخت شده که ارزش ریالی این تسهیلات به ۴۸ هزار و ۲۷۸ میلیارد ریال می رسد.

همچنین از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، تعداد ۲۲ هزار و ۷۴۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۰ هزار و ۶۳۳ میلیارد ریال به بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و تعداد ۳۵ هزار و ۶۰۶ فقره تسهیلات به ارزش هفت هزار و ۸۱۳ میلیارد ریال به بخش مسکن و ساختمان اختصاص یافته است. همچنین سهم بخش بازرگانی از کل تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی کشور طی این مدت، ۵۰ هزار و ۷۹۱ فقره به ارزش ۳۰ هزار و ۱۰۲ میلیارد ریال بوده است.

در پنج ماه ابتدای امسال، تعداد ۲۷۴ فقره تسهیلات به ارزش دو هزار و ۷۲۷ میلیارد ریال به بخش صادرات و ۶۳۹ هزار و ۳۳۴ فقره تسهیلات به ارزش ۲۴۶ هزار و ۲۷ میلیارد ریال به بخش خدمات اختصاص یافته است. گفتنی است، در مجموع ۷۶۱ هزار و  ۶۰ فقره تسهیلات به ارزش ۳۴۵ هزار و ۵۷۹ میلیارد ریال در پنج ماه ابتدای امسال توسط بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی پرداخت شده است.

 

ارسال نظر