شناسه خبر : 2675

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد:

کاهش ۲۰ درصدی هزینه ها در تیرماه سال جاری

کاهش 20 درصدی هزینه ها در تیرماه سال جاری

حسینی گفت: این اداره کل در راستای مدیریت هزینه ها توانسته است در تیرماه سال جاری نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته کاهش ۲۰ درصدی هزینه ها را در این استان داشته باشد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از آی هینا، یدا... حسینی گفت: این اداره کل طی رایزنی های صورت گرفته با سازمان های موازی و همچنین نظارت مستمر و هفتگی بر عملکرد پزشکان و همچنین ارائه بازخورد به آنان توانسته است اقدام به کاهش 20 درصدی هزینه های بیمه سلامت تا تیرماه سال جاری کند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حال حاضر 70 درصد از جمعیت کهگیلویه و بویر احمد تحت پوشش بیمه ای این سازمان قرار دارند بدین نحو که صندوق روستائیان حدود 344 هزار نفر، صندوق کارکنان دولت 92 هزار نفر، صندوق سایر اقشار 34 هزار نفر، صندوق ایرانیان 483 نفر و بیمه سلامت همگانی 47 هزار نفر که در مجموع 517 هزار نفر از جمعیت استان را تشکیل می دهد.

دکتر حسینی بیماران خاص شناسایی شده در کهگیلویه و بویر احمد را یک هزار رو 250 نفر ذکر کرد و افزود: از این تعداد بیمار خاص 845 نفر تحت پوشش این اداره کل می باشند.

وی اضافه کرد: در سال جاری این اداره کل توانسته است در جشنواره شهید رجایی در شاخص های عمومی و اختصاصی رتبه برتر را در بین ادارات دولتی کسب کند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد رفع همپوشانی بیمه ای را در کشور از مهمترین عوامل کاهش و مدیریت منابع سلامت در کشور عنوان کرد و گفت: در این راستا اداره کل بیمه سلامت استان توانسته است با در بکارگیری سامانه ای از تامین اجتماعی که حاوی بانک اطلاعات جمعیتی بیمه شدگان آن ها بود توانسته ایم همپوشانی ها را مشخص کرده و تا پایان تیرماه سال جاری حدود 10 هزار جمعیت را رفع هم پوشانی کنیم و بر این اساس بر روی جمعیت بیمه شدگان کنترل دقیق داشته باشیم.

 

ارسال نظر