شناسه خبر : 2580

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی خبر داد:

پرداخت تعهدات تامین اجتماعی خراسان جنوبی/ ۴۱۳ نفر مستمری بگیر در خراسان جنوبی

پرداخت تعهدات تامین اجتماعی خراسان جنوبی/ 413 نفر مستمری بگیر در خراسان جنوبی

مجید درویشی با تاکید بر اینکه ۴۱۳ نفر در استان خراسان جنوبی مستمری بگیر و بازنشسته تامین اجتماعی هستند، گفت: در چهار ماه ابتدای امسال ۹۷۳ میلیارد ریال بابت تعهدات بلند مدت و ۲۸ میلیارد ریال تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان پرداخت شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، مجید درویشی اظهار داشت: در حال حاضر 16 هزار و 413 نفر در استان مستمری بگیر و بازنشسته تامین اجتماعی هستند.
وی ادامه داد: از 11 هزار و 94 نفر بازنشسته تامین اجتماعی در استان 2 هزار و 173 نفر بازنشسته مشاغل سخت و زیان آورند.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: جمعیت بازنشستگان تامین اجتماعی استان در چهار ماه ابتدایی امسال نسبت به اسفندماه 96، چهار برابر افزایش یافته است.
وی نسبت پشتیبانی بیمه شدگان به بازنشسته گان را هفت به یک دانست و گفت: سال های گذشته این نسبت بیشتر بود اما اکنون روز به روز در حال سرعت گرفتن قشر بازنشستگی در استان هستیم.
درویشی افزود: بزرگترین بازنشسته تامین اجتماعی استان 97 سال سن و جوانترین آنها 39 سال سن دارد که جزو مشاغل سخت و زیان آور بوده است.
وی جمعیت بیمه شدگان تامین اجتماعی استان تا پایان تیرماه امسال را 362 هزار و 860 نفر اعلام کرد و یادآور شد: این میزان معادل 47 درصد جمعیت استان است و همچنین 70 درصد بیمه شدگان در شهرها سکونت دارند.

 

ارسال نظر