شناسه خبر : 2573

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان سمنان:

افزایش جمعیت تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزی در استان سمنان

افزایش جمعیت تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزی در استان سمنان

محمد فرزاد با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش بیمه این صندوق هستند، گفت: یک هزار و ۸۰۰ خانوار استان از این صندوق مستمری می‌گیرند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، محمد فرزاد در نشست اجلاس مدیران صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور به میزبانی فرمانداری میامی، ضمن بیان اینکه جمعیت زیر پوشش بیمه اجتماعی کشاورزی در استان سمنان به ۱۸ هزار و ۵۰۰ هزار نفر می‌رسد، تأکید کرد: این میزان ۳۳ درصد جمعیت مشمول ۵۷ هزارنفری روستائیان و عشایر استان است که باید در راستای جذب هرچه بیشتر افراد به این صندوق تلاش بیشتری کنیم.

وی از دریافت یک هزار و ۸۰۰ خانوار روستایی و عشایری استان سمنان از صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خبر داد و افزود: امیدواریم افرادی جامانده از عضویت صندوق با تصمیم قاطع مسئولان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به این قائله بپیوندند و ما روزی را شاهد باشیم که حتی یک کشاورز استان هم بیرون از حیطه صندوق نباشد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان سمنان بابیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ۸۰ درصد جمعیت روستایی استان زیرپوشش انواع بیمه‌ها باشند، تأکید کرد: همپوشانی این بیمه‌ها شاید یکی از دلایل استقبال اندک کشاورزان و روستائیان از صندوق اجتماعی کشاورزان باشد.

فرزاد همچنین گفت: این صندوق سه نوع مستمری شامل مستمری پیری، بازماندگان و ازکارافتادگی را به اعضای خود می‌دهد.

 

ارسال نظر