شناسه خبر : 2555

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مرکزی خبر داد:

بیمه تکمیلی رانندگان کامیون در استان مرکزی رایگان شد

بیمه تکمیلی رانندگان کامیون در استان مرکزی رایگان شد

علی زندی فر گفت: بیمه تکمیلی درمان و حوادث رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای این استان رایگان شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، علی زندی فر گفت: ارائه بیمه تکمیلی رایگان به رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در راستای انعقاد قرار داد شرکت آتیه سازان حافظ بیمه سلامت ایران و کانون انجمن های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کالا انجام شده است.
وی ادامه داد: سقف تعهدات بیمه تکمیلی رانندگان کامیون تا سقف 70 میلیون ریال، خدمات تخصصی از جمله جراحی قلب تا سقف 140 میلیون ریال، بخش هزینه های سرپایی نوع اول همانند سونوگرافی و انواع اسکن ها تا سقف پنج میلیون ریال، هزینه های پاراکلینیکی سطح 2 از جمله اسپیرومتری و جراحی مجاز سرپایی نیز تا سقف سه میلیون ریال از سوی بیمه آتیه سازان حافظ پوشش پرداخت می شود. 
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مرکزی گفت: ثبت نام بیمه تکمیلی درمان و حوادث رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای استان از تیر ماه امسال آغاز شد و تا کنون هفت هزار و 944 نفر از بیمه تکمیلی رایگان بخش حمل و نقل جاده ای بهره مند شده اند.
زندی فر از انعقاد قرار داد بیمه عمر و حوادث گروهی برای رفاه رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای کالا خبر داد و افزود: این قرارداد بین شرکت بیمه زندگی خاورمیانه و شرکت کانون انجمن های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کالا منعقد شده است.
وی ادامه داد: بیمه شدگان عمر و حوادث گروهی تا مبلغ 100 میلیون ریال برای فوت و 50 میلیون ریال در برابر حوادث شغلی بیمه می شوند.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه روستایی است. 
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کند.

 

ارسال نظر