شناسه خبر : 2528

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان:

مراجعه بیش از ۳۱۱ هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان

مراجعه بیش از ۳۱۱ هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان

علی محمدی گفت: طی سه ماهه سال جاری بیش از ۳۱۱ هزار نفر به‌صورت سرپایی به مراکز درمانی سازمان برای انجام آزمایش‌ها لازم مراجعه کرده‌اند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، علی محمدی در جمع خبرنگاران در محل اداره درمان تامین اجتماعی استان زنجان، گفت: طی سه ماهه سال جاری بیش از ۳۱۱ هزار نفر به‌صورت سرپایی به مراکز درمانی سازمان برای انجام آزمایش‌ها لازم مراجعه کرده‌اند.

وی اظهار کرد: بیش از ۴۳ هزار مورد در سه ماهه سال جاری برای بیماران بستری در دو مرکز درمانی آزمایش‌ها لازم انجام‌شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد رشد دارد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: خدمات درمانی در این سازمان به دو صورت درمان مستقیم و غیرمستقیم است که در درمان مستقیم، غیر از بیمه‌شدگان، عموم افراد که بیمه نیستند می‌توانند از خدمات این حوزه درمانی استفاده کنند.

محمدی تأکید کرد: همه اعمال جراحی و خدمات درمانی در مراکز تحت پوشش تأمین اجتماعی برای بیمه‌شدگان سازمان به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد و در مراکز درمانی تأمین اجتماعی جراحی، دندانپزشکی، ارتوپدی و ماما وجود دارد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان به اجرای طرح تکریم سالمندان اشاره کرد و گفت: استقبال از این طرح در استان بسیار خوب است و این طرح همچنان تداوم دارد.

محمدی گفت: بیمارستان‌های امام حسین (ع) زنجان و امید ابهر از مراکز درمانی بستری تأمین اجتماعی در استان زنجان هستند و درمانگاه‌ها و کلینیک‌های تخصصی در شهرستان‌های زنجان، ابهر، قیدار و خرمدره خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

 

ارسال نظر